בקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים
-
@דאנציג כתב בבקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים:
@חוות-דעת
יש כבר פקודת מאקרו מובנת לדבר הזה!!!
בדרך כלל מדובר בשיבוש אנגלית / עברית - קריאת מסמך מימין או משמאל.
פתח את חלונית הפעלת מאקרו (אלט + F8), ובחר למטה ב'פקודות וורד', הקלד RTLRUN (שים לב, כי יש פקודה דומה), והפעל.
בדרך כלל הכל יסתדר.
לא עושה אצלי כלום.
אם אתה דווקא מתעקש על משהו אוטומטי, יש את זה בעזרים לוורד.
אאל"ט היום זה כבר בתשלום, לא, או שזה תוסף אחר?
-
@חוות-דעת כתב בבקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים:
אאל"ט היום זה כבר בתשלום, לא, או שזה תוסף אחר?
יש ניסיון חינם 30 יום
-
@u88 כתב בבקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים:
@פלמנמוני הגרסה הישנה אם צריך היא בחינם לתמיד. רק בגרסה החדשה אחרי שלושים יום צריך לשלם
חבל למלא את תוכנת וורד עם כל מיני תוספים לוורד, אם אפשר לצרף הכל לתוך התוסף הנפלא שנבנה כאן בפורום.
-
@u88 כתב בבקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים:
@פלמנמוני הגרסה הישנה אם צריך היא בחינם לתמיד. רק בגרסה החדשה אחרי שלושים יום צריך לשלם
חבל למלא את תוכנת וורד עם כל מיני תוספים לוורד, אם אפשר לצרף הכל לתוך התוסף הנפלא שנבנה כאן בפורום.
-
@דאנציג כתב בבקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים:
אם אתה דווקא מתעקש על משהו אוטומטי, יש את זה בעזרים לוורד.
לכאורה אפשר לייצר לחצן לזה די בקלות
@pcinfogmach כתב בבקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים:
לכאורה אפשר לייצר לחצן לזה די בקלות
האם התכוונת לפקודת וורד RTLRUN?
אני לא הצלחתי ליצור לזה מקש קיצור, גם הקלטת מאקרו לא הפעילה את הפקודה. -
@חוות-דעת
אז יאללה תעשה את זה!
לא צריך לחכות שאפרסם מודעת דרושים. הגיע הזמן שכל מי שיכול יתרום מזמנו וירים את הכפפה כדי לעזור לפתח את התוסף. כל עזרה מתקבלת בברכה!@pcinfogmach מה אני אמור לעשות, אני לא מתמצה במאקרוים, אם אני ידחוף האצבע אני רק יקלקל.
-
@pcinfogmach מה אני אמור לעשות, אני לא מתמצה במאקרוים, אם אני ידחוף האצבע אני רק יקלקל.
-
@pcinfogmach כתב בבקשה | מאקרו להפיכת סוגריים משובשים:
לכאורה אפשר לייצר לחצן לזה די בקלות
האם התכוונת לפקודת וורד RTLRUN?
אני לא הצלחתי ליצור לזה מקש קיצור, גם הקלטת מאקרו לא הפעילה את הפקודה.@דאנציג
אני כותב מכופיא תבדוק אולי זה
https://learn.microsoft.com/en-us/office/vba/api/word.selection.rtlrun -
@דאנציג
אני כותב מכופיא תבדוק אולי זה
https://learn.microsoft.com/en-us/office/vba/api/word.selection.rtlrun -
מ מניין התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
