בירור | תאימות דיסק קשיח למחשב ו'פיצוי' של המעבד
-
@aiib כתב בבירור | תאימות דיסק קשיח למחשב ו'פיצוי' של המעבד:
@משחזר-מידע עריכה: והדו"ח של הדיסק תקין? (במגבלות בכך שזה SSD...)
בעליית המחשב זה תקין שהמעבד או הדיסק מגיעים ל100 אחוז (או 80 אחוז) גם אם לשניה אחת?
-
@aiib כתב בבירור | תאימות דיסק קשיח למחשב ו'פיצוי' של המעבד:
למיטב נסיוני השירות של לנובו בארץ הוא פי כמה וכמה על דל
מוזר מאד מאד מאד
-
@שלמה-ווייס כתב בבירור | תאימות דיסק קשיח למחשב ו'פיצוי' של המעבד:
@aiib כתב בבירור | תאימות דיסק קשיח למחשב ו'פיצוי' של המעבד:
למיטב נסיוני השירות של לנובו בארץ הוא פי כמה וכמה על דל
מוזר מאד מאד מאד
היום שוב התקשרתי לשירות של לנובו, התלוננתי על מקש מקלדת שעושה קצת בעיות.
אמרו לי לבדוק משהו בביוס ואם עדיין יהיה בעיה ישלחו לי טכנאי ויחליפו את המקלדת.
שאלתי אותו, במידה והבעיה תהיה קיימת תחליפו לי או תגידו שנשפך מים או לכלוך? אמר לי מה פתאום, נשלח לך טכנאי ונחליף.מאידך שלשום דיברתי עם דל והסיפור מובא למעלה.
לפני תקופה דיברתי איתם על מחשב שמתחמם מאד והם לא הסכימו לעשות כלום וטענו שזה לא בעיה חומרתית. (ובעבר בלנובו החליפו לי חצי מחשב כשהתלוננתי על חום במחשב) -
@aiib צודק שלנובו פחות מתווכחים עם לקוח ויותר חופשיים בלהחליף חלקים, לא יודע באיזה אזור אתה גר אבל אלכס שמטפל בירושלים פוסל כמעט כל מחשב כשמגיע וטוען שיש רטיבות או לא יודע מה, וגם לוקח המון זמן עד שהם מגיעים,
בדל הסיפור הפוך השירות לקוחות מנסה לפתור דרך הטלפון כמה שיותר אבל אם בסוף הוחלט לשלוח טכנאי זה תוך יום יומיים והם מגיעים מחליפים בלי סיפורים, וגם אם מחשב עושה תקלות יותר מ3 פעמים בתקופה קצרה הם מזכים על המחשב,
מבחינתי השירות של דל טוב בהרבה כי אם אני יודע בוודאות שהבעיה בלוח אני מנווט אותם לשם בטלפון תוך כמה דקות וקובעים טכנאי, בלנובו הטלפון קצת יותר קצר אבל עד שמגיע טכנאי וגם אז סיכוי גדול שלא יממש אחריות...
-
באיזה תוכנות המעבד משתולל במנהל המשימות?
אתה יכול להוריד את בודק החומרה של DELL,
https://downloads.dell.com/serviceability/catalog/SupportAssistinstaller.exe
לא יודע אם זה יעזור משהו.. -
@שלמה-ווייס כתב בבירור | תאימות דיסק קשיח למחשב ו'פיצוי' של המעבד:
@aiib צודק שלנובו פחות מתווכחים עם לקוח ויותר חופשיים בלהחליף חלקים, לא יודע באיזה אזור אתה גר אבל אלכס שמטפל בירושלים פוסל כמעט כל מחשב כשמגיע וטוען שיש רטיבות או לא יודע מה, וגם לוקח המון זמן עד שהם מגיעים,
אני גר בירושלים ולא יודע מי זה אלכס (בדרך כלל מגיע אלי טכנאי מחוץ לעיר) אבל עד היום הגיעו תוך יום יומיים (למעט עכשיו שאני צריך לחכות שבועיים לחלק שיגיע מחו"ל -המחשב נקנה בחו"ל) ועד היום אפילו לא עניין את הטכנאי, הגיע עם חלקים והחליף, אפילו לא בדק אם הבעיה שאמרתי קיימת או לא...
בדל הסיפור הפוך השירות לקוחות מנסה לפתור דרך הטלפון כמה שיותר אבל אם בסוף הוחלט לשלוח טכנאי זה תוך יום יומיים והם מגיעים מחליפים בלי סיפורים, וגם אם מחשב עושה תקלות יותר מ3 פעמים בתקופה קצרה הם מזכים על המחשב,
הופה! זה נחמד! הזיכוי על המחשב.
מבחינתי השירות של דל טוב בהרבה כי אם אני יודע בוודאות שהבעיה בלוח אני מנווט אותם לשם בטלפון תוך כמה דקות וקובעים טכנאי, בלנובו הטלפון קצת יותר קצר אבל עד שמגיע טכנאי וגם אז סיכוי גדול שלא יממש אחריות...
עד היום או שביקשו ממני לעשות בדיקה אחת (שגם אותה אני יכול 'לשקר' אם אני בטוח שיש בעיה חומרתית) או שהשתלטו על המחשב וניסו לבדוק פעם אחת ואחר כך שלחו טכנאי.
ואז תוך יום יומיים מגיע טכנאי.אולי יש כמה ספקי שירות של לנובו? אולי אתה לא מדבר על עסקי? מה המספר שאתה מתקשר?
-
@אלי-ויל כתב בבירור | תאימות דיסק קשיח למחשב ו'פיצוי' של המעבד:
באיזה תוכנות המעבד משתולל במנהל המשימות?
בשום תוכנה ספציפית. בעיקר בעליית המחשב.
אתה יכול להוריד את בודק החומרה של DELL,
https://downloads.dell.com/serviceability/catalog/SupportAssistinstaller.exe
לא יודע אם זה יעזור משהו..לא באמת עזר או עוזר.