בירור | דימוי ווינדוס 11 לווינדוס 10 לתוכנה ספציפית
-
@מוגן-נטפרי כתב בבירור | דימוי ווינדוס 11 לווינדוס 10 לתוכנה ספציפית:
easy nokia tool
תנסה על ווינדוס 7
@משה-מזרחי לא עובד...
עיין כאן -
@משה-מזרחי לא עובד...
עיין כאן@מוגן-נטפרי תוכל עם מכונה וירטואלית
-
@מוגן-נטפרי תוכל עם מכונה וירטואלית
@a-y-f יש הדרכה כלשהיא בפורום?
תודה רבה! -
@a-y-f יש הדרכה כלשהיא בפורום?
תודה רבה! -
למה מכונה וירטואלית?
הרבה יותר פשוט
קליק ימני על הexe>מאפיינים>תאימות>לסמן V ולבחור גרסת וינדוס.
צילומסך מאצלי - וינדוס 10 (לכן הכי גבוה במצב תאימות הוא 8...) באנגלית

קרדיט @אלישי לדעתי.
לא לוקח אחריות ולא יודע אם עובד בכל תוכנה
-
@a-y-f תודה, לא שמתי לב. מעניין שב11 אין אופציה לתאמיות ל10.
בכל מקרה,
מכונה וירטואלית לא בטוח תעזור כאן - כי צריך לחבר פיזית מכשיר למחשב@מישהו12 יש אולי פתרון אחר? ממש דחוף!
כולם משתמשים עם ווינדוס 10?
לאף אחד לא עבד בווינדוס 11?
תודה רבה רבה!!!
נתקעתי בלי טלפון... -
@מישהו12 יש אולי פתרון אחר? ממש דחוף!
כולם משתמשים עם ווינדוס 10?
לאף אחד לא עבד בווינדוס 11?
תודה רבה רבה!!!
נתקעתי בלי טלפון... -
@מישהו12 יש אולי פתרון אחר? ממש דחוף!
כולם משתמשים עם ווינדוס 10?
לאף אחד לא עבד בווינדוס 11?
תודה רבה רבה!!!
נתקעתי בלי טלפון...@מוגן-נטפרי יש אפשרות לפצל את הדיסק של המחשב ולהתקין עליו וינדוס 10 ובהפעלה תוכל לבחור איזה מערכת וכן תוכל להגדיר מערכת הפעלה ברירת מחדל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות