להורדה | הורדת תוכנה ABBYY
-
@מושי-יפה כתב בלהורדה | הורדת תוכנה ABBYY:
יום אחד הוא נחסם לי ועכשיו הוא מבקש סיסמה גם בהתקנה המחודשת
אז הבעיה היא שהמחשב מציג את התוכנה בצורה אחרת, או שצריך סיסמא??
-
בגלל שהוא התחיל לבקש סיסמה, אז הורדתי אותו שוב פעם להתקנה, ואני רואה שהוא עדיין מבקש סיסמה גם לאחר ההתקנה המחודשת.
-
@מושי-יפה רישיון עולה כסף...

אם תרצה בחינם דוקא תוריד מפה: https://mitmachim.top/post/884012 -
@מושי-יפה רישיון עולה כסף...

אם תרצה בחינם דוקא תוריד מפה: https://mitmachim.top/post/884012 -
@מושי-יפה כלום לא צריך, צריך להוריד את הגירסה הזו ולהתקין וזהו, וזה עם רישיון מובנה.
-
@מושי-יפה כלום לא צריך, צריך להוריד את הגירסה הזו ולהתקין וזהו, וזה עם רישיון מובנה.
-
http://did.li/Abbyy16 סיסמא לחילוץ 1234
-
http://did.li/Abbyy16 סיסמא לחילוץ 1234
@יהודי-צעיר כי עכשיו התקנתי אותו שוב פעם ועכשיו הוא מראה את זה.
מה זה אומר ?
-
צריך להסיר קודם את התוכנה בגירסה הקודמת לפני התקנה.
מקווה שזה יעזור. -
צריך להסיר קודם את התוכנה בגירסה הקודמת לפני התקנה.
מקווה שזה יעזור. -
אכן יש סיכוי גדול.
אם זה לא יעזור תסיר שאריות התקנה עם תוכנות מיועדות כמו ריבו.
שים לב שבראש ההודעה בשורה ראשונה ממש כתוב ABBYY 15 וזה מוכיח לכאורה שזה שאריות. -
אכן יש סיכוי גדול.
אם זה לא יעזור תסיר שאריות התקנה עם תוכנות מיועדות כמו ריבו.
שים לב שבראש ההודעה בשורה ראשונה ממש כתוב ABBYY 15 וזה מוכיח לכאורה שזה שאריות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


