להורדה | הורדת תוכנה ABBYY
-
http://did.li/Abbyy16 סיסמא לחילוץ 1234
-
http://did.li/Abbyy16 סיסמא לחילוץ 1234
@יהודי-צעיר כי עכשיו התקנתי אותו שוב פעם ועכשיו הוא מראה את זה.
מה זה אומר ?
-
צריך להסיר קודם את התוכנה בגירסה הקודמת לפני התקנה.
מקווה שזה יעזור. -
צריך להסיר קודם את התוכנה בגירסה הקודמת לפני התקנה.
מקווה שזה יעזור. -
אכן יש סיכוי גדול.
אם זה לא יעזור תסיר שאריות התקנה עם תוכנות מיועדות כמו ריבו.
שים לב שבראש ההודעה בשורה ראשונה ממש כתוב ABBYY 15 וזה מוכיח לכאורה שזה שאריות. -
אכן יש סיכוי גדול.
אם זה לא יעזור תסיר שאריות התקנה עם תוכנות מיועדות כמו ריבו.
שים לב שבראש ההודעה בשורה ראשונה ממש כתוב ABBYY 15 וזה מוכיח לכאורה שזה שאריות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

