בעיה | המסך בקורקינט השתבש
-
שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!

-
שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!

@יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!

מישהו יודע??
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
-
@יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!

מישהו יודע??
@יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
@יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!

מישהו יודע??
מישהו ייכול לעזור לי?
-
מה הבעיה? נראה שאין לך בטריה
-
מה הבעיה? נראה שאין לך בטריה
@חמור-חמורותיים כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
מה הבעיה? נראה שאין לך בטריה
לא יש לי בטריה אני רואה דרך האפליקציה שיש המסך לא משדר כלום חוץ מלהדליק פנס!
יש לך פיתרון אחר אולי? -
@יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!

מישהו יודע??
@יואל-אברהם
אולי התקנת קושחה לא תואמת?
תתקין תקושחה הישנה -
@יואל-אברהם
אולי התקנת קושחה לא תואמת?
תתקין תקושחה הישנה@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
@יואל-אברהם
אולי התקנת קושחה לא תואמת?
תתקין תקושחה הישנהיש לך להביא לי קושחה?
אם אני יעדכן קושחה אחרת אז המהירות תשנתה כי אני רוצה שזה יהיה מהירות גבוה!? -
@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
@יואל-אברהם
אולי התקנת קושחה לא תואמת?
תתקין תקושחה הישנהיש לך להביא לי קושחה?
אם אני יעדכן קושחה אחרת אז המהירות תשנתה כי אני רוצה שזה יהיה מהירות גבוה!?@יואל-אברהם
קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
איזה קורקינט זה?
מה התקנת? -
@יואל-אברהם
קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
איזה קורקינט זה?
מה התקנת?@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
@יואל-אברהם
קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
איזה קורקינט זה?
מה התקנת?קורקינט שיואמי m365
-
@יואל-אברהם
קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
איזה קורקינט זה?
מה התקנת?@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
איך אני עושה את זה? אבל המהירות תשתנה למצב נמוך?
-
@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
איך אני עושה את זה? אבל המהירות תשתנה למצב נמוך?
-
@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
@יואל-אברהם
https://www.youtube.com/watch?v=oVu67RWf3Ic
https://drive.google.com/file/d/1-1_ND5H7oO29nzaO9FrbEEPUxm_4vFIg/viewאחי חסום אני בנטפרי מה זה?
תוכל לעלות בזיפ? -
@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
@יואל-אברהם
https://www.youtube.com/watch?v=oVu67RWf3Ic
https://drive.google.com/file/d/1-1_ND5H7oO29nzaO9FrbEEPUxm_4vFIg/viewאחי חסום אני בנטפרי מה זה?
תוכל לעלות בזיפ?@יואל-אברהם
אני יכול
אבל יש שם הדרכה
https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view -
@יואל-אברהם
אני יכול
אבל יש שם הדרכה
https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
אני יכול
אז אתה בבקשה מסכים לעלות?
@ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:
אבל יש שם הדרכה
איפה זה חסום לי שתיהם....?
-
@יואל-אברהם
אני יכול
אבל יש שם הדרכה
https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view -
@יואל-אברהם
מחקת ת^^^? -
@יואל-אברהם
מחקת ת^^^? -
@יואל-אברהם
מחקת ת^^^? -
@יואל-אברהם

ככה זה אמור להיות -
https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84*****b8b0a5ab94f495df0fd32c88/view
זה הלינק של @ejay רק שהרבה פעמים תווים משתבשים בURL...
לכן עדיף תמיד לשים **** זה הכי ברור וקליט...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
