דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. חשמל - שונות
  4. בעיה | המסך בקורקינט השתבש

בעיה | המסך בקורקינט השתבש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר חשמל - שונות
41 פוסטים 5 כותבים 1.6k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יואל אברהם
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!IMG_20241209_210646.jpg

    י E 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יואל אברהם

      שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!IMG_20241209_210646.jpg

      י מנותק
      י מנותק
      יואל אברהם
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

      שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!IMG_20241209_210646.jpg

      מישהו יודע??

      י E 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • שטיגליץש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
      • י יואל אברהם

        @יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

        שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!IMG_20241209_210646.jpg

        מישהו יודע??

        י מנותק
        י מנותק
        יואל אברהם
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

        @יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

        שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!IMG_20241209_210646.jpg

        מישהו יודע??

        מישהו ייכול לעזור לי?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חמור חמורותיים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          מה הבעיה? נראה שאין לך בטריה

          שיח רגוע ומכובד, ללא חשדנות עודפת וסימני קריאה מיותרים, יוביל את כולנו למקום טוב יותר....

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חמור חמורותיים

            מה הבעיה? נראה שאין לך בטריה

            י מנותק
            י מנותק
            יואל אברהם
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חמור-חמורותיים כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

            מה הבעיה? נראה שאין לך בטריה

            לא יש לי בטריה אני רואה דרך האפליקציה שיש המסך לא משדר כלום חוץ מלהדליק פנס!
            יש לך פיתרון אחר אולי?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יואל אברהם

              @יואל-אברהם כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

              שלום עשיתי עדכון קושחה לקורקינט שיואמי להגברת מהירות ואחרי העדכון זה מה שאני רואה במסך יש מישהו שיודע איך אני מסדר את זה?!IMG_20241209_210646.jpg

              מישהו יודע??

              E מנותק
              E מנותק
              ejay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יואל-אברהם
              אולי התקנת קושחה לא תואמת?
              תתקין תקושחה הישנה

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ejay

                @יואל-אברהם
                אולי התקנת קושחה לא תואמת?
                תתקין תקושחה הישנה

                י מנותק
                י מנותק
                יואל אברהם
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                @יואל-אברהם
                אולי התקנת קושחה לא תואמת?
                תתקין תקושחה הישנה

                יש לך להביא לי קושחה?
                אם אני יעדכן קושחה אחרת אז המהירות תשנתה כי אני רוצה שזה יהיה מהירות גבוה!?

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יואל אברהם

                  @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                  @יואל-אברהם
                  אולי התקנת קושחה לא תואמת?
                  תתקין תקושחה הישנה

                  יש לך להביא לי קושחה?
                  אם אני יעדכן קושחה אחרת אז המהירות תשנתה כי אני רוצה שזה יהיה מהירות גבוה!?

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יואל-אברהם
                  קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
                  איזה קורקינט זה?
                  מה התקנת?

                  י 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • E ejay

                    @יואל-אברהם
                    קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
                    איזה קורקינט זה?
                    מה התקנת?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יואל אברהם
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                    @יואל-אברהם
                    קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
                    איזה קורקינט זה?
                    מה התקנת?

                    קורקינט שיואמי m365

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E ejay

                      @יואל-אברהם
                      קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו
                      איזה קורקינט זה?
                      מה התקנת?

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יואל אברהם
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                      קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו

                      איך אני עושה את זה? אבל המהירות תשתנה למצב נמוך?

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יואל אברהם

                        @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                        קודם כול להחזיר תמצב לקדמותו

                        איך אני עושה את זה? אבל המהירות תשתנה למצב נמוך?

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ejay
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ejay
                        #11

                        @יואל-אברהם
                        https://www.youtube.com/watch?v=oVu67RWf3Ic
                        https://drive.google.com/file/d/1-1_ND5H7oO29nzaO9FrbEEPUxm_4vFIg/view

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • E ejay

                          @יואל-אברהם
                          https://www.youtube.com/watch?v=oVu67RWf3Ic
                          https://drive.google.com/file/d/1-1_ND5H7oO29nzaO9FrbEEPUxm_4vFIg/view

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יואל אברהם
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                          @יואל-אברהם
                          https://www.youtube.com/watch?v=oVu67RWf3Ic
                          https://drive.google.com/file/d/1-1_ND5H7oO29nzaO9FrbEEPUxm_4vFIg/view

                          אחי חסום אני בנטפרי מה זה?
                          תוכל לעלות בזיפ?

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • י יואל אברהם

                            @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                            @יואל-אברהם
                            https://www.youtube.com/watch?v=oVu67RWf3Ic
                            https://drive.google.com/file/d/1-1_ND5H7oO29nzaO9FrbEEPUxm_4vFIg/view

                            אחי חסום אני בנטפרי מה זה?
                            תוכל לעלות בזיפ?

                            E מנותק
                            E מנותק
                            ejay
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ejay
                            #13

                            @יואל-אברהם
                            אני יכול
                            אבל יש שם הדרכה
                            https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view

                            י 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • E ejay

                              @יואל-אברהם
                              אני יכול
                              אבל יש שם הדרכה
                              https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יואל אברהם
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                              אני יכול

                              אז אתה בבקשה מסכים לעלות?

                              @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                              אבל יש שם הדרכה

                              איפה זה חסום לי שתיהם....?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • E ejay

                                @יואל-אברהם
                                אני יכול
                                אבל יש שם הדרכה
                                https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יואל אברהם
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                                אבל יש שם הדרכה
                                https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view

                                חסום😥

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • י יואל אברהם

                                  @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                                  אבל יש שם הדרכה
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84b8b0^^^a5ab94f495df0fd32c88/view

                                  חסום😥

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ejay
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @יואל-אברהם
                                  מחקת ת^^^?

                                  י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E ejay

                                    @יואל-אברהם
                                    מחקת ת^^^?

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יואל אברהם
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל אברהם
                                    #17

                                    @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                                    @יואל-אברהם
                                    מחקת ת^^^?

                                    אין דרך למחוק

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • E ejay

                                      @יואל-אברהם
                                      מחקת ת^^^?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יואל אברהם
                                      מורחק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                                      @יואל-אברהם
                                      מחקת ת^^^?

                                      לא מצליח!!

                                      E יוסף אלחנןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יואל אברהם

                                        @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                                        @יואל-אברהם
                                        מחקת ת^^^?

                                        לא מצליח!!

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        ejay
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @יואל-אברהם
                                        llllllllllllll.jpg
                                        ככה זה אמור להיות

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י יואל אברהם

                                          @ejay כתב בבעיה | המסך בקורקינט השתבש:

                                          @יואל-אברהם
                                          מחקת ת^^^?

                                          לא מצליח!!

                                          יוסף אלחנןי מנותק
                                          יוסף אלחנןי מנותק
                                          יוסף אלחנן
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                                          #20

                                          @יואל-אברהם

                                          https://send.magicode.me/send-file/file/70dad430981a6e84*****b8b0a5ab94f495df0fd32c88/view

                                          זה הלינק של @ejay רק שהרבה פעמים תווים משתבשים בURL...

                                          לכן עדיף תמיד לשים **** זה הכי ברור וקליט...

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר