שאלה | התראות הפורום בשולחן עבודה
-
היכן עושים כזה דבר?
הכפתור שמצוין במדריך של @מתחיל-מומחה (מס' 5) לא קיים.@לאצי
זה מדריך שלפני 5 שנים
מה אתה רוצה לעשות ננסה לעזור -
@לאצי
זה מדריך שלפני 5 שנים
מה אתה רוצה לעשות ננסה לעזור@דער-צדיק-נסתר אני מעוניין לעשות כמו שבמייל ניתן לקבל התראות קופצות בשולחן העבודה כך גם אוכל לקבל מהפורום התראות בשולחן העבודה.
במייל יש תוספים שעושים זאת גם כשהדפדפן סגור, אז אם יש משהו כזה לפורום אז זה עוד יותר טוב

-
@דער-צדיק-נסתר אני מעוניין לעשות כמו שבמייל ניתן לקבל התראות קופצות בשולחן העבודה כך גם אוכל לקבל מהפורום התראות בשולחן העבודה.
במייל יש תוספים שעושים זאת גם כשהדפדפן סגור, אז אם יש משהו כזה לפורום אז זה עוד יותר טוב

-
-
@א-ל-0 יש לי את זה, אבל רואים את זה רק בדפדפן עצמו. אני מעוניין שגם כשאני לא על הדפדפן תקפוץ התראה במחשב.
@לאצי
לי קופץ מזה גם כשזה סגור -
@לאצי
לי קופץ מזה גם כשזה סגור -
@לאצי
אצלי זה ככה

-
@לאצי
אצלי זה ככה

@דער-צדיק-נסתר עכשיו אני שם לב שבאמת התראות דפדפן כרום כבויות אצלי.
כיביתי את זה כי היו התראות מאתרים אחרים ששיגעו אותי. השאלה היא איך אני מפריד ביניהם שהתראות כרום יופיעו מאתר זה ומאתר השני לא יופיעו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות