להורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה
-
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 אפשר להעלות מ13 ל17?
נראה לי שכן
ואם לא תוריד ל12 ותעלה ל17 -
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 אני צרבתי מ17 ל12 ולהיפך.
ל12 אפשר ל13 לא
לכן מכשיר חדש שמגיע עם 17 צריך להוריד ל12 ואז להעלות ל13 -
גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
בהצלחה!
הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים -
@עידו-יחיא איזה פלאפון?
-
@עידו-יחיא מוזר זה אפילו לא אמור לספור שניות...
-
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
גם גרסה 13?
ומה הכוונה אותו דבר? זה בנוי על 215? או 225?כן שניהם בנויים על 225
@רפאל-vnkl כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
איך?
@שניאור-שמח צודק התכוונתי לזמני היום תיקנתי בפוסט למעלה שיהיה יותר ברור
@שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
עם SMS?
לא אבל יש את זה במקש הניווט השמאלי
@yeh-0 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
זה 13 עם החיפוש החכם?
אני לא בטוח למה אתה מתכוון אבל אם לחיוג לפי ראשי אותיות אז כן
-
@שמערל אני מקווה שהבנתי מה רצית https://mitmachim.top/topic/73895/מדריך-צריבת-מכשירי-נוקיה-spd-ע-י-researchdownload
@אלוף-תימן יש בפורום גרסה לנוקיה 3110?
-
@אלוף-תימן יש בפורום גרסה לנוקיה 3110?
-
@שמערל אפשר לדעת מה הכונה אם יש לי גרסה 12 בנוקיה 215 יש כזה דבר לשדרג ויש כזה דבר לצרוב מחדש ?
איך משדרגים מ12 ל 13 בלי לשדרג גרסה חדשה -
ת תותחוביץ' התייחס לנושא זה ב
-
סליחה על ההקפצה של הנושא הישן
רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
כמו כן האם יש גירסא שיותר יציבה בשיחות מאחרים [כרגע מתנתק הרבה או לא שומעים]תודה רבה...
-
סליחה על ההקפצה של הנושא הישן
רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
כמו כן האם יש גירסא שיותר יציבה בשיחות מאחרים [כרגע מתנתק הרבה או לא שומעים]תודה רבה...
@יצחק-רשטונ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

