דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. להורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה

להורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
81 פוסטים 20 כותבים 11.1k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משהקפלןמ משהקפלן

    @ek1 אני מבין שה12 הוא כמו מאסטר!

    E מנותק
    E מנותק
    ek1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #60

    @משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

    @ek1 אני מבין שה12 הוא כמו מאסטר!

    תקרא לזה ככה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • E ek1

      @שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

      @ek1 אני צרבתי מ17 ל12 ולהיפך.

      ל12 אפשר ל13 לא
      לכן מכשיר חדש שמגיע עם 17 צריך להוריד ל12 ואז להעלות ל13

      שלוםפש מנותק
      שלוםפש מנותק
      שלוםפ
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #61

      @ek1 מה ההגיון בזה?

      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שלוםפש שלוםפ

        @ek1 מה ההגיון בזה?

        ר מנותק
        ר מנותק
        רפאל vnkl
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #62

        @שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

        מה ההגיון בזה?

        לא יודע, אבל גם לי זה קרה, שמתי 17 ורציתי לרדת ל 13, לא הצלחתי, אז הורדתי ל 12 ואז העלתי ל 13

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פ פיני10

          גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
          בהצלחה!
          הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים

          👈 נוקיה 215.pac👉

          ע מנותק
          ע מנותק
          עידו יחיא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #63

          @פיני10 זה רק סופר לי שניות 95da0f43-8193-4b2c-a037-84807783a80f-image.png

          שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עידו יחיא

            @פיני10 זה רק סופר לי שניות 95da0f43-8193-4b2c-a037-84807783a80f-image.png

            שלוםפש מנותק
            שלוםפש מנותק
            שלוםפ
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #64

            @עידו-יחיא איזה פלאפון?

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלוםפש שלוםפ

              @עידו-יחיא איזה פלאפון?

              ע מנותק
              ע מנותק
              עידו יחיא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #65

              @שלוםפ 215 של הוועדה

              שלוםפש פ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ע עידו יחיא

                @שלוםפ 215 של הוועדה

                שלוםפש מנותק
                שלוםפש מנותק
                שלוםפ
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #66

                @עידו-יחיא א"א לצרוב גם לא בתשלום, תתייאש מראש.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עידו יחיא

                  @שלוםפ 215 של הוועדה

                  פ מנותק
                  פ מנותק
                  פיני10
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #67

                  @עידו-יחיא מוזר זה אפילו לא אמור לספור שניות...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פיני10

                    @שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                    גם גרסה 13?
                    ומה הכוונה אותו דבר? זה בנוי על 215? או 225?

                    כן שניהם בנויים על 225

                    @רפאל-vnkl כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                    איך?

                    @שניאור-שמח צודק התכוונתי לזמני היום תיקנתי בפוסט למעלה שיהיה יותר ברור

                    @שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                    עם SMS?

                    לא אבל יש את זה במקש הניווט השמאלי

                    @yeh-0 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                    זה 13 עם החיפוש החכם?

                    אני לא בטוח למה אתה מתכוון אבל אם לחיוג לפי ראשי אותיות אז כן

                    O מנותק
                    O מנותק
                    or-yeuda
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #68

                    @פיני10 ב225 איפה הSMS?

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • O or-yeuda

                      @פיני10 ב225 איפה הSMS?

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פיני10
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #69

                      @or-yeuda בכפתור שמאל בתפריט הראשי

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פ פיני10

                        @or-yeuda בכפתור שמאל בתפריט הראשי

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמערל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #70

                        @פיני10 איך משנים גופן לנוקיה 215?225?

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמערל

                          @פיני10 איך משנים גופן לנוקיה 215?225?

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמערל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #71

                          יש למישו דרייברים שעובדים בווינדוס 11?

                          אלוף תימןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שמערל

                            יש למישו דרייברים שעובדים בווינדוס 11?

                            אלוף תימןא מנותק
                            אלוף תימןא מנותק
                            אלוף תימן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #72

                            @שמערל אני מקווה שהבנתי מה רצית https://mitmachim.top/topic/73895/מדריך-צריבת-מכשירי-נוקיה-spd-ע-י-researchdownload

                            https://mitmachim.top/post/1074900

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אלוף תימןא אלוף תימן

                              @שמערל אני מקווה שהבנתי מה רצית https://mitmachim.top/topic/73895/מדריך-צריבת-מכשירי-נוקיה-spd-ע-י-researchdownload

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמערל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #73

                              @אלוף-תימן יש בפורום גרסה לנוקיה 3110?

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שמערל

                                @אלוף-תימן יש בפורום גרסה לנוקיה 3110?

                                A מנותק
                                A מנותק
                                A.R
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #74

                                @שמערל אפשר לדעת מה הכונה אם יש לי גרסה 12 בנוקיה 215 יש כזה דבר לשדרג ויש כזה דבר לצרוב מחדש ?
                                איך משדרגים מ12 ל 13 בלי לשדרג גרסה חדשה

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A A.R

                                  @שמערל אפשר לדעת מה הכונה אם יש לי גרסה 12 בנוקיה 215 יש כזה דבר לשדרג ויש כזה דבר לצרוב מחדש ?
                                  איך משדרגים מ12 ל 13 בלי לשדרג גרסה חדשה

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נחמן בניה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #75

                                  @A.R אי אפשר לשדרג אתה יכול פשוט לצרוב גירסא 13

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תותחוביץ'ת תותחוביץ' התייחס לנושא זה ב
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יצחק רשטונ
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                    #76

                                    סליחה על ההקפצה של הנושא הישן
                                    רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
                                    כמו כן האם יש גירסא שיותר יציבה בשיחות מאחרים [כרגע מתנתק הרבה או לא שומעים]

                                    תודה רבה...

                                    שמואל5ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יצחק רשטונ

                                      סליחה על ההקפצה של הנושא הישן
                                      רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
                                      כמו כן האם יש גירסא שיותר יציבה בשיחות מאחרים [כרגע מתנתק הרבה או לא שומעים]

                                      תודה רבה...

                                      שמואל5ש מנותק
                                      שמואל5ש מנותק
                                      שמואל5
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #77

                                      @יצחק-רשטונ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                                      רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .

                                      אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • שמואל5ש שמואל5

                                        @יצחק-רשטונ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                                        רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .

                                        אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יצחק רשטונ
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #78

                                        @שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                                        אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר

                                        הגירסא 17 שנמצאת כאן בראש השרשור, נכון ?

                                        שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יצחק רשטונ

                                          @שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:

                                          אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר

                                          הגירסא 17 שנמצאת כאן בראש השרשור, נכון ?

                                          שלוםפש מנותק
                                          שלוםפש מנותק
                                          שלוםפ
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #79

                                          @יצחק-רשטונ נכון, אבל שמה החיפוש אנשי קשר בלי להכנס לאנשי קשר לא עובד טוב, תסתכל פירוט שלי בשרשור שם.

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר