להורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה
-
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
||זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdl||@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdlמאיזה גירסה אחרת? את 215 הוא לא נותן לצרוב nv
-
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdlמאיזה גירסה אחרת? את 215 הוא לא נותן לצרוב nv
@יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdlמאיזה גירסה אחרת? את 215 הוא לא נותן לצרוב nv
תצרוב גרסה 12 ואז גרסה 13
כי אי אפשר לרדת מ17 ל13 -
@יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 לא נצרב על החדשים, ניסיתי על מכשיר שהגיע היום מאלי
נצרב אם תבטל את צריבת הnv
זה לא ישנה את התפריט
תקח מגרסה אחרת ותצרוב רק אותו עם הקרנל והfdlמאיזה גירסה אחרת? את 215 הוא לא נותן לצרוב nv
תצרוב גרסה 12 ואז גרסה 13
כי אי אפשר לרדת מ17 ל13 -
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 אני צרבתי מ17 ל12 ולהיפך.
ל12 אפשר ל13 לא
לכן מכשיר חדש שמגיע עם 17 צריך להוריד ל12 ואז להעלות ל13 -
@משהקפלן כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 אפשר להעלות מ13 ל17?
נראה לי שכן
ואם לא תוריד ל12 ותעלה ל17 -
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
@ek1 אני צרבתי מ17 ל12 ולהיפך.
ל12 אפשר ל13 לא
לכן מכשיר חדש שמגיע עם 17 צריך להוריד ל12 ואז להעלות ל13 -
גרסה לנוקיה 215 כשרה עם נגן גלריה קבצים זמני היום מבוסס גרסה 13 לכל דכפין
בהצלחה!
הוראות צריבה: https://mitmachim.top/topic/73568/מדריך-מדריך-צריבת-קושחה-למכשירי-נוקיה-החדשים -
@עידו-יחיא איזה פלאפון?
-
@עידו-יחיא מוזר זה אפילו לא אמור לספור שניות...
-
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
גם גרסה 13?
ומה הכוונה אותו דבר? זה בנוי על 215? או 225?כן שניהם בנויים על 225
@רפאל-vnkl כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
איך?
@שניאור-שמח צודק התכוונתי לזמני היום תיקנתי בפוסט למעלה שיהיה יותר ברור
@שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
עם SMS?
לא אבל יש את זה במקש הניווט השמאלי
@yeh-0 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
זה 13 עם החיפוש החכם?
אני לא בטוח למה אתה מתכוון אבל אם לחיוג לפי ראשי אותיות אז כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

