עזרה שינוי שפה בווינדוס 7
-
@yosefdahan זה הקישור מהאתר ש @יוסי-מחשבים נתן לך לשפה העברית
@ITAMAR25
זה כותב לי שגיאה

-
@yosefdahan מוזר, אצלי זה מוריד
-
@yosefdahan מוזר, אצלי זה מוריד
@ITAMAR25 הוא רושם שהבעיה זה הגירסא?
-
@yosefdahan תעלה צילום מסך של המאפיינים של המערכת לחצן ימני על מחשב שלי ומאפיינים
-
@yosefdahan תעלה צילום מסך של המאפיינים של המערכת לחצן ימני על מחשב שלי ומאפיינים
-
@yosefdahan התקנת עם התוכנה שכתב @יוסי-מחשבים?
-
@yosefdahan התקנת עם התוכנה שכתב @יוסי-מחשבים?
@ITAMAR25 כן

-
יש לי ווינדוס 7 באנגלית אפשר לכתוב בעברית אבל כל המערכת באנגלית
מישהו יכול לעזור
תודה!@yosefdahan מלפני כמה זמן המחשב?
-
@yosefdahan מלפני כמה זמן המחשב?
@אנינומי אמר בעזרה שינוי שפה בווינדוס 7:
@yosefdahan מלפני כמה זמן המחשב?
מה זה משנה לגבי המערכת הפעלה???
-
@yosefdahan זה חדש?
-
@yosefdahan תנסה אולי עם הקובץ הזה
וניסית לעשות את מה שכתב @bbn בתחילת הנושא?@ITAMAR25
בדקתי ולא מופיע אפשרויות שפה בכלל
מופיע רק מקלדת -
@yosefdahan זה חדש?
@אנינומי לא
-
@אנינומי אמר בעזרה שינוי שפה בווינדוס 7:
@yosefdahan מלפני כמה זמן המחשב?
מה זה משנה לגבי המערכת הפעלה???
-
@yosefdahan תשלח תמונה של לוח הבקרה
-
@yosefdahan תשלח תמונה של לוח הבקרה
@אנינומי מה בדיוק בלוח הבקרה?
-
-
@yosefdahan תעשה למעלה Fomats ותשלח צילום מסך
-
@yosefdahan תעשה למעלה Fomats ותשלח צילום מסך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



