עזרה שינוי שפה בווינדוס 7
-
ממה שזכור לי, קשוח ביותר.
איזו גרסת מערכת הפעלה?
@יוסי-מחשבים כמדומני שפעם דיסקסנו על זה בפרוג.@אין-דופי איך אני מוצא את זה?
-
@אין-דופי איך אני מוצא את זה?
@yosefdahan בלוח הבקרה אולי בכלל מותקן לך עברית ?
כנס ללוח הבקרה וזמן ושפה
תראה אם כן
אם לא אתה צריך להתקין את החבילה של עברית לWindows 7 -
ממה שזכור לי, קשוח ביותר.
איזו גרסת מערכת הפעלה?
@יוסי-מחשבים כמדומני שפעם דיסקסנו על זה בפרוג.@אין-דופי אמר בעזרה שינוי שפה בווינדוס 7:
@יוסי-מחשבים כמדומני שפעם דיסקסנו על זה בפרוג.
אולי כוונתך לזה:
באתר הזה ניתן להשיג קבצי שפה לווינדוס 7
להתקנה צריך להשתמש בתוכנה Vistalator -
@אין-דופי אמר בעזרה שינוי שפה בווינדוס 7:
@יוסי-מחשבים כמדומני שפעם דיסקסנו על זה בפרוג.
אולי כוונתך לזה:
באתר הזה ניתן להשיג קבצי שפה לווינדוס 7
להתקנה צריך להשתמש בתוכנה Vistalator@יוסי-מחשבים תוכל לעזור לי?
אני לא מוצא שם עברית -
@yosefdahan כמה ביט מערכת ההפעלה שלך?
-
@yosefdahan כמה ביט מערכת ההפעלה שלך?
@ITAMAR25
64 -
@yosefdahan זה הקישור מהאתר ש @יוסי-מחשבים נתן לך לשפה העברית
-
@yosefdahan זה הקישור מהאתר ש @יוסי-מחשבים נתן לך לשפה העברית
@ITAMAR25
תודה רבה -
@yosefdahan זה הקישור מהאתר ש @יוסי-מחשבים נתן לך לשפה העברית
@ITAMAR25
זה כותב לי שגיאה

-
@yosefdahan מוזר, אצלי זה מוריד
-
@yosefdahan מוזר, אצלי זה מוריד
@ITAMAR25 הוא רושם שהבעיה זה הגירסא?
-
@yosefdahan תעלה צילום מסך של המאפיינים של המערכת לחצן ימני על מחשב שלי ומאפיינים
-
@yosefdahan תעלה צילום מסך של המאפיינים של המערכת לחצן ימני על מחשב שלי ומאפיינים
-
@yosefdahan התקנת עם התוכנה שכתב @יוסי-מחשבים?
-
@yosefdahan התקנת עם התוכנה שכתב @יוסי-מחשבים?
@ITAMAR25 כן

-
יש לי ווינדוס 7 באנגלית אפשר לכתוב בעברית אבל כל המערכת באנגלית
מישהו יכול לעזור
תודה!@yosefdahan מלפני כמה זמן המחשב?
-
@yosefdahan מלפני כמה זמן המחשב?
@אנינומי אמר בעזרה שינוי שפה בווינדוס 7:
@yosefdahan מלפני כמה זמן המחשב?
מה זה משנה לגבי המערכת הפעלה???
-
@yosefdahan זה חדש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
