דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. תוכניות קווי סלולר
  4. בקשת מידע | סים לסמס בלבד

בקשת מידע | סים לסמס בלבד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכניות קווי סלולר
4 פוסטים 2 כותבים 241 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אהרן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.

    D תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אהרן

      אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.

      D מנותק
      D מנותק
      DANIEL 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

      אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.

      אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • D DANIEL 4

        @אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

        אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.

        אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.

        א מנותק
        א מנותק
        אהרן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

        @אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

        אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.

        אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.

        איך? בשיחה עם נצגה לא העלתה כזו אופציה. מ"מ אשמח גם לדעת אם יש דרך יותר זולה, זה עדיין מאד יקר מול התמורה המתקבלת.

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אהרן

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

          @אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

          אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.

          אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.

          איך? בשיחה עם נצגה לא העלתה כזו אופציה. מ"מ אשמח גם לדעת אם יש דרך יותר זולה, זה עדיין מאד יקר מול התמורה המתקבלת.

          D מנותק
          D מנותק
          DANIEL 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

          @אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:

          אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.

          אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.

          איך? בשיחה עם נצגה לא העלתה כזו אופציה. מ"מ אשמח גם לדעת אם יש דרך יותר זולה, זה עדיין מאד יקר מול התמורה המתקבלת.

          תבקש מהם אפשרות שהקו לא יחסם, הם אמרו לי את זה לפני כחודש

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1

          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

          הרשמה התחברות

          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • חוקי הפורום
          • פופולרי
          • לא נפתר
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • צור קשר