בקשת מידע | סים לסמס בלבד
-
אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.
@אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.
אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.
-
@אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.
אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.
@DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
@אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.
אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.
איך? בשיחה עם נצגה לא העלתה כזו אופציה. מ"מ אשמח גם לדעת אם יש דרך יותר זולה, זה עדיין מאד יקר מול התמורה המתקבלת.
-
@DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
@אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.
אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.
איך? בשיחה עם נצגה לא העלתה כזו אופציה. מ"מ אשמח גם לדעת אם יש דרך יותר זולה, זה עדיין מאד יקר מול התמורה המתקבלת.
@אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
@DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
@אהרן כתב בבקשת מידע | סים לסמס בלבד:
אשמח למידע עדכני על קו לקבלת סמס, עדיפות גדולה לאפשרות שליחת סמסים בודדים [אולי 1 לחודש בממוצע] ולאפשרות לשיחות. יש לי קו וירטואלי בימות המשיח אבל אני חושש שיחסם, ומעדיף לשלם קצת ולקבל קו בטוח.
אפשר בימות בתשלום של 11 ש"ח שלא ייחסם.
איך? בשיחה עם נצגה לא העלתה כזו אופציה. מ"מ אשמח גם לדעת אם יש דרך יותר זולה, זה עדיין מאד יקר מול התמורה המתקבלת.
תבקש מהם אפשרות שהקו לא יחסם, הם אמרו לי את זה לפני כחודש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות