בעיה | מספרי עמודים זזים ימינה
-
פעמים קורה שכל פעם שאני פותח את המסמך כל מספרי העמודים שהיו ממורכזים זזים פתאום ימינה.
[כשעשיתי את המספרי עמודים שמתי אותם מראש באמצע].
יש למישהו מושג כלשהו בענין?[אולי @es0583292679?]
-
פעמים קורה שכל פעם שאני פותח את המסמך כל מספרי העמודים שהיו ממורכזים זזים פתאום ימינה.
[כשעשיתי את המספרי עמודים שמתי אותם מראש באמצע].
יש למישהו מושג כלשהו בענין?[אולי @es0583292679?]
@יאיר-הבהיר
אני מנסה: אולי השוליים מוגדרים על מותאם אישית, שזה אומר לפעמים על שגיאה?
תנסה אולי לבחור את כל המסך ע"י קונטרול A ולבחור שוליים אחידים לכל המסך. -
@יאיר-הבהיר
אני מנסה: אולי השוליים מוגדרים על מותאם אישית, שזה אומר לפעמים על שגיאה?
תנסה אולי לבחור את כל המסך ע"י קונטרול A ולבחור שוליים אחידים לכל המסך.@ברי-קלמנוביץ זה קורה גם כשהשוליים הם הברירת מחדל של וורד.
אבל אגב: מה? שוליים מותאמים אישית מפריעים לעימוד? -
@ברי-קלמנוביץ זה קורה גם כשהשוליים הם הברירת מחדל של וורד.
אבל אגב: מה? שוליים מותאמים אישית מפריעים לעימוד?@יאיר-הבהיר כתב בבעיה | מספרי עמודים זזים ימינה:
אבל אגב: מה? שוליים מותאמים אישית מפריעים לעימוד
לא.
אבל לפעמים זה מראה שלא כל השוליים במסמך זהים שלפעמים זה מבלבל את המסמך וגורם לבעיות. -
פעמים קורה שכל פעם שאני פותח את המסמך כל מספרי העמודים שהיו ממורכזים זזים פתאום ימינה.
[כשעשיתי את המספרי עמודים שמתי אותם מראש באמצע].
יש למישהו מושג כלשהו בענין?[אולי @es0583292679?]
@יאיר-הבהיר תסתכל מה מוגדר אצלך בברירת מחדל הרבה פעמים קורא שמשנים את הברירת מחדל של הנורמל
-
@יאיר-הבהיר תסתכל מה מוגדר אצלך בברירת מחדל הרבה פעמים קורא שמשנים את הברירת מחדל של הנורמל
@u88 לא שיניתי כלום בברירת מחדל של השוליים...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות