דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. המלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך

המלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
125 פוסטים 34 כותבים 13.5k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דיס

    @ארץ-הצבי ואח"כ עשית את זה?
    https://mitmachim.top/post/851872

    א מנותק
    א מנותק
    ארץ הצבי
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #97

    @דיס
    התקנתי תעודה והרצתי CMD עם הפקודות המתאימות לפי המדריך הקובץ BAT רץ עד שבסוף הוא נתקע ללא הודעת שגיאה.

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א ארץ הצבי

      @דיס
      התקנתי תעודה והרצתי CMD עם הפקודות המתאימות לפי המדריך הקובץ BAT רץ עד שבסוף הוא נתקע ללא הודעת שגיאה.

      ד מנותק
      ד מנותק
      דיס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #98

      @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ד דיס

        @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

        א מנותק
        א מנותק
        אהרן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן
        #99

        @דיס כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

        @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

        אולי תפרט בדיוק מה כתבת ואיפה, איפה אני כותב את זה:
        pip config set global.cert "C:\ProgramData\NetFree\CA\netfree-ca-bundle-curl.crt"
        בשורת הפקודה? להפעיל פייתון ולכתוב?

        R תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אהרן

          @דיס כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

          @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

          אולי תפרט בדיוק מה כתבת ואיפה, איפה אני כותב את זה:
          pip config set global.cert "C:\ProgramData\NetFree\CA\netfree-ca-bundle-curl.crt"
          בשורת הפקודה? להפעיל פייתון ולכתוב?

          R מנותק
          R מנותק
          REFAEL 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #100

          הוא סיים את ההתקנה, פתח בדפדפן, ואז נכתב לי בדפדפן error
          Connection errored out
          מישהו יודע מה הסיבה???

          אשמח מאוד לעזרה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • R REFAEL 2

            כותב לי את השגיאה הזו
            096b377c-7e27-4e30-a4b9-dfddfb6d38fb-image.png
            מישהו יודע מה עושים?
            @sivan22 @NH-LOCAL @י-פל

            sivan22S מנותק
            sivan22S מנותק
            sivan22
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #101

            @REFAEL-2 כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

            כותב לי את השגיאה הזו
            096b377c-7e27-4e30-a4b9-dfddfb6d38fb-image.png
            מישהו יודע מה עושים?
            @sivan22 @NH-LOCAL @י-פל

            עיין בשרשור.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

              @mma
              שני פוסטים מעליך

              M מנותק
              M מנותק
              mma
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #102

              @צבי-דורש-ציון כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

              @mma
              שני פוסטים מעליך

              ובלי שום דרגה? זה נכנס לאתר רק לא מעלה קבצים.

              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M mma

                @צבי-דורש-ציון כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                @mma
                שני פוסטים מעליך

                ובלי שום דרגה? זה נכנס לאתר רק לא מעלה קבצים.

                צבי דורש ציוןצ מחובר
                צבי דורש ציוןצ מחובר
                צבי דורש ציון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #103

                @mma זה כבר לא קשור לנטפרי כנראה...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • sivan22S sivan22

                  @שליו

                  שלב 1: התקנת הכלי Kotaemon

                  נוריד את קובץ הזיפ מהגרסה האחרונה כאן: https://github.com/Cinnamon/kotaemon/releases/latest/

                  נחלץ את התוכן, ונריץ את הקובץ scripts/run_windows.bat כאשר המחשב מחובר לרשת.

                  ייפתח חלון שחור שבו רצות שורות של ההתקנה. לאחר שהיא מסתיימת ייפתח דפדפן שמבקש סיסמה. נכניס את המילה admin בשני השדות, ייפתח החלון הבא:
                  50f6af30-f217-4428-a49e-ac18a88914c2-image.png

                  שלב 2 (אפשרות א): הגדרת API בתשלום

                  יש להרשם כאן ולאחר מכן ליצור API KEY abd51670-c3c1-4d24-b081-5b240999937b-image.png
                  וכמובן נשמור אותו.

                  בתוכנה שלנו ניכנס לכרטיסייה resourced ותחת LLMS נבחר באפשרות ADD ונמלא את הפרטים הבאים:4c6966d1-d0f7-4eda-b440-a321086b540f-image.png

                  נלך לכרטיסייה הסמוכה embeddings ונמלא את הפרטים הבאים:
                  b5fd13e7-34e1-4e17-a9f4-2bae4dd022c3-image.png

                  שלב 2 (אפשרות ב): הגדרת מודל מקומי

                  נתקין את המוצר ollama
                  נוריד מודל בשביל הייצוג המספרי: קישור
                  נוריד מודל שפה (DictaLM)

                  כעת צריך להוסיף את המודלים הללו לollama :

                  ניצור קובץ בשם Modelfile ונכתוב בו את השורה הבאה:

                  FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\dictalm2.0-instruct.Q4_K_M.gguf"
                  

                  כמובן שנחליף את הנתיב בנתיב המדוייק לקובץ שהורדנו מקודם.

                  נריץ בשורת פקודה את השורה הבאה:

                  ollama create dictaLM -f Modelfile
                  

                  כמובן שצריך לספק את המיקום המדוייק של הקובץ בשם Modelfile שיצרנו לעיל. (כלומר במקום Modelfile אפשר לכתוב "C:\Users\sivna22\Downloads\Modelfile")

                  נעשה אותו הדבר למודל השני:

                  FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\multilingual-e5-large-instruct-q4_k.gguf"
                  
                  ollama create e5 -f Modelfile
                  

                  בתוכנה שלנו, נוסיף את המודלים הללו לפי הדוגמאות שלפנינו:
                  77ca66bd-da32-4b5e-9575-226585a633f3-image.png
                  8bc1c3a4-be05-45a8-bd6b-3c763b45b44e-image.png

                  שלב 3 : העלאת קבצים

                  בכרטיסייה files נעלה את הקבצים וניצור להם אינדקס. (ייקח זמן עד שהם יופיעו בטבלה, כלומר שהעבודה הסתיימה):
                  adfe168d-63ed-4a59-a2b9-c223dc9b68c1-image.png
                  3efcbb56-61d8-4eb9-86b9-8a7d9816a50c-image.png

                  שלב 4: צ'אט עם הקבצים שלנו

                  בכרטיסייה chat נסמן בצד באיזה קבצים אנו רוצים לחפש, ולאחר מכן פשוט נתחיל לשוחח עם הצ'אט אודות הקבצים:
                  de3de31a-00cc-4d16-976f-07de406c52e9-image.png

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אהרן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #104

                  @sivan22 סוף סוף הצלחתי להעלות את התוכנה למחשב [במחשב הזה משום מה זה כן עובד, במחשב שרציתי עדיין לא הצלחתי], וכל קובץ שאני מעלה הוא לא מצליח לאנדקס. לצורך הדוגמא הכנתי קובץ TXT בשם ניסוי וכתוב בו 'בדיקה אם התוכנה פועלת' עכ"ל, ועדיין הוא נתקע.
                  a47fc0ef-1315-44d7-b80e-3c7002dc48eb-image.png
                  השתדלתי כמובן לפעול לפי ההוראות, לא נראה לי שדילגתי משהו.

                  sivan22S R 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אהרן

                    @sivan22 סוף סוף הצלחתי להעלות את התוכנה למחשב [במחשב הזה משום מה זה כן עובד, במחשב שרציתי עדיין לא הצלחתי], וכל קובץ שאני מעלה הוא לא מצליח לאנדקס. לצורך הדוגמא הכנתי קובץ TXT בשם ניסוי וכתוב בו 'בדיקה אם התוכנה פועלת' עכ"ל, ועדיין הוא נתקע.
                    a47fc0ef-1315-44d7-b80e-3c7002dc48eb-image.png
                    השתדלתי כמובן לפעול לפי ההוראות, לא נראה לי שדילגתי משהו.

                    sivan22S מנותק
                    sivan22S מנותק
                    sivan22
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי sivan22
                    #105

                    @אהרן תנסה קבצי pdf.
                    תנסה בהגדרות לעשות טסט למודל e5.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • sivan22S sivan22

                      @אהרן תנסה קבצי pdf.
                      תנסה בהגדרות לעשות טסט למודל e5.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אהרן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן
                      #106

                      @sivan22 כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                      @אהרן תנסה קבצי pdf.
                      תנסה בהגדרות לעשות טסט למודל e5.

                      הדפסתי את זה לPDF [עם זיהוי אותיות] ולא עזר
                      0260f4c3-8913-4144-8115-698cd4d8171e-image.png
                      ובאמת עשיתי טסט ויש בעיה:
                      c3839caa-3392-427f-9374-66a1376c1833-image.png
                      בדקתי וראיתי שכתבתי ALLAMA במקום OLLAMA, הסרתי את הדגם והכנסתי אותו מחדש וכתבתי כך ועדיין לא עובד, כרגע הכיתוב בסדר? [אולי בפוסט שהסברת מה להכניס בנוסף לצילום מסך תכתוב את הטקסט שיוכלו לעשות העתק הדבק]
                      4ba39d62-98e4-4680-a8f7-bdd0ff59309d-image.png

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • sivan22S sivan22

                        @שליו

                        שלב 1: התקנת הכלי Kotaemon

                        נוריד את קובץ הזיפ מהגרסה האחרונה כאן: https://github.com/Cinnamon/kotaemon/releases/latest/

                        נחלץ את התוכן, ונריץ את הקובץ scripts/run_windows.bat כאשר המחשב מחובר לרשת.

                        ייפתח חלון שחור שבו רצות שורות של ההתקנה. לאחר שהיא מסתיימת ייפתח דפדפן שמבקש סיסמה. נכניס את המילה admin בשני השדות, ייפתח החלון הבא:
                        50f6af30-f217-4428-a49e-ac18a88914c2-image.png

                        שלב 2 (אפשרות א): הגדרת API בתשלום

                        יש להרשם כאן ולאחר מכן ליצור API KEY abd51670-c3c1-4d24-b081-5b240999937b-image.png
                        וכמובן נשמור אותו.

                        בתוכנה שלנו ניכנס לכרטיסייה resourced ותחת LLMS נבחר באפשרות ADD ונמלא את הפרטים הבאים:4c6966d1-d0f7-4eda-b440-a321086b540f-image.png

                        נלך לכרטיסייה הסמוכה embeddings ונמלא את הפרטים הבאים:
                        b5fd13e7-34e1-4e17-a9f4-2bae4dd022c3-image.png

                        שלב 2 (אפשרות ב): הגדרת מודל מקומי

                        נתקין את המוצר ollama
                        נוריד מודל בשביל הייצוג המספרי: קישור
                        נוריד מודל שפה (DictaLM)

                        כעת צריך להוסיף את המודלים הללו לollama :

                        ניצור קובץ בשם Modelfile ונכתוב בו את השורה הבאה:

                        FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\dictalm2.0-instruct.Q4_K_M.gguf"
                        

                        כמובן שנחליף את הנתיב בנתיב המדוייק לקובץ שהורדנו מקודם.

                        נריץ בשורת פקודה את השורה הבאה:

                        ollama create dictaLM -f Modelfile
                        

                        כמובן שצריך לספק את המיקום המדוייק של הקובץ בשם Modelfile שיצרנו לעיל. (כלומר במקום Modelfile אפשר לכתוב "C:\Users\sivna22\Downloads\Modelfile")

                        נעשה אותו הדבר למודל השני:

                        FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\multilingual-e5-large-instruct-q4_k.gguf"
                        
                        ollama create e5 -f Modelfile
                        

                        בתוכנה שלנו, נוסיף את המודלים הללו לפי הדוגמאות שלפנינו:
                        77ca66bd-da32-4b5e-9575-226585a633f3-image.png
                        8bc1c3a4-be05-45a8-bd6b-3c763b45b44e-image.png

                        שלב 3 : העלאת קבצים

                        בכרטיסייה files נעלה את הקבצים וניצור להם אינדקס. (ייקח זמן עד שהם יופיעו בטבלה, כלומר שהעבודה הסתיימה):
                        adfe168d-63ed-4a59-a2b9-c223dc9b68c1-image.png
                        3efcbb56-61d8-4eb9-86b9-8a7d9816a50c-image.png

                        שלב 4: צ'אט עם הקבצים שלנו

                        בכרטיסייה chat נסמן בצד באיזה קבצים אנו רוצים לחפש, ולאחר מכן פשוט נתחיל לשוחח עם הצ'אט אודות הקבצים:
                        de3de31a-00cc-4d16-976f-07de406c52e9-image.png

                        R מנותק
                        R מנותק
                        REFAEL 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #107
                        פוסט זה נמחק!
                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • R REFAEL 2

                          פוסט זה נמחק!

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שקט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #108
                          פוסט זה נמחק!
                          R תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שקט

                            פוסט זה נמחק!

                            R מנותק
                            R מנותק
                            REFAEL 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #109
                            פוסט זה נמחק!
                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • R REFAEL 2

                              פוסט זה נמחק!

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שקט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #110

                              @REFAEL-2 אהה... עכשיו אני שם לב שכתבת Doenloads במקום Downloads... זה הבעיה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אהרן

                                @sivan22 כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                                @אהרן תנסה קבצי pdf.
                                תנסה בהגדרות לעשות טסט למודל e5.

                                הדפסתי את זה לPDF [עם זיהוי אותיות] ולא עזר
                                0260f4c3-8913-4144-8115-698cd4d8171e-image.png
                                ובאמת עשיתי טסט ויש בעיה:
                                c3839caa-3392-427f-9374-66a1376c1833-image.png
                                בדקתי וראיתי שכתבתי ALLAMA במקום OLLAMA, הסרתי את הדגם והכנסתי אותו מחדש וכתבתי כך ועדיין לא עובד, כרגע הכיתוב בסדר? [אולי בפוסט שהסברת מה להכניס בנוסף לצילום מסך תכתוב את הטקסט שיוכלו לעשות העתק הדבק]
                                4ba39d62-98e4-4680-a8f7-bdd0ff59309d-image.png

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                צללית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צללית
                                #111

                                @sivan22 נתקלתי בבעיה:

                                Error code: 400 - {'error': {'message': 'dictalm2 does not support tools', 'type': 'api_error', 'param': None, 'code': None}}
                                

                                עשיתי טסט לשני המודלים ועובדים מצוין.
                                גם כשאני מריץ ollama run dictalm2 זה עובד מצוין
                                מה שמעניין עוד זה שברקע עובד ollama_llama_server.exe בכל המרץ [ותופס את כל הCPU].
                                זה נראה שהבעיה היא בתקשורת שבין kotaemon לollama כאילו משהו בקריאה לapi של ollama לא תקין

                                עריכה: עכשיו ראיתי שמדברים על בעיה דומה כאן https://github.com/ollama/ollama/issues/5793
                                וכנראה שהמודל שהעליתי dictalm2 לא מתאים
                                הענין הוא שהמודל ש @sivan22 העלה לא עובד לי, אז העליתי מודל דומה.
                                יש מישהו שזה עובד לו?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אהרן

                                  @sivan22 סוף סוף הצלחתי להעלות את התוכנה למחשב [במחשב הזה משום מה זה כן עובד, במחשב שרציתי עדיין לא הצלחתי], וכל קובץ שאני מעלה הוא לא מצליח לאנדקס. לצורך הדוגמא הכנתי קובץ TXT בשם ניסוי וכתוב בו 'בדיקה אם התוכנה פועלת' עכ"ל, ועדיין הוא נתקע.
                                  a47fc0ef-1315-44d7-b80e-3c7002dc48eb-image.png
                                  השתדלתי כמובן לפעול לפי ההוראות, לא נראה לי שדילגתי משהו.

                                  R מנותק
                                  R מנותק
                                  REFAEL 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #112

                                  @אהרן
                                  גם אני נתקל באותה בעיה

                                  sivan22S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • R REFAEL 2

                                    @אהרן
                                    גם אני נתקל באותה בעיה

                                    sivan22S מנותק
                                    sivan22S מנותק
                                    sivan22
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #113

                                    @REFAEL-2 זה עדיין אמור לעבוד, אמנם הוא לא יצליח לדרג מחדש בגלל הבעיה הזו, אבל תמתין והוא יענה לך.

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • sivan22S sivan22

                                      @REFAEL-2 זה עדיין אמור לעבוד, אמנם הוא לא יצליח לדרג מחדש בגלל הבעיה הזו, אבל תמתין והוא יענה לך.

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צללית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #114

                                      @sivan22 התכוונת לענות לי?

                                      sivan22S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צ צללית

                                        @sivan22 התכוונת לענות לי?

                                        sivan22S מנותק
                                        sivan22S מנותק
                                        sivan22
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #115

                                        @צללית כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                                        @sivan22 התכוונת לענות לי?

                                        כן

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • sivan22S sivan22

                                          @צללית כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                                          @sivan22 התכוונת לענות לי?

                                          כן

                                          צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צללית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #116

                                          @sivan22 תודה רבה! אבדוק.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר