דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. המלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך

המלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
125 פוסטים 34 כותבים 13.5k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    ארץ הצבי
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #88

    האם יש מי שהריץ כבר את קובץ הBAT הראשוני כראוי ומוכן להעלות לדרייב את הקובץ שמוכן אופליין אפילו באופן זמני תודה מראש.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • sivan22S sivan22

      חדש חדש!! יש כלי חדש של גוגל שאמור לעשות את אותה עבודה הרבה יותר טוב: https://notebooklm.google.com/
      faab0f30-2e6b-4fcf-b500-02d1bcdd9629-image.png

      M מנותק
      M מנותק
      mma
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #89

      @sivan22 כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

      חדש חדש!! יש כלי חדש של גוגל שאמור לעשות את אותה עבודה הרבה יותר טוב: https://notebooklm.google.com/
      faab0f30-2e6b-4fcf-b500-02d1bcdd9629-image.png

      זה אמור לעבוד בנטפרי?

      צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M mma

        @sivan22 כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

        חדש חדש!! יש כלי חדש של גוגל שאמור לעשות את אותה עבודה הרבה יותר טוב: https://notebooklm.google.com/
        faab0f30-2e6b-4fcf-b500-02d1bcdd9629-image.png

        זה אמור לעבוד בנטפרי?

        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
        #90

        @mma
        שני פוסטים מעליך

        R M 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

          @mma
          שני פוסטים מעליך

          R מנותק
          R מנותק
          REFAEL 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #91

          כותב לי את השגיאה הזו
          096b377c-7e27-4e30-a4b9-dfddfb6d38fb-image.png
          מישהו יודע מה עושים?
          @sivan22 @NH-LOCAL @י-פל

          ד sivan22S 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • R REFAEL 2

            כותב לי את השגיאה הזו
            096b377c-7e27-4e30-a4b9-dfddfb6d38fb-image.png
            מישהו יודע מה עושים?
            @sivan22 @NH-LOCAL @י-פל

            ד מנותק
            ד מנותק
            דיס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #92

            @REFAEL-2 גם לי זה קרה צריך להתקין תעודת אבטחה של הסינון שיש לך

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דיס

              @REFAEL-2 גם לי זה קרה צריך להתקין תעודת אבטחה של הסינון שיש לך

              א מנותק
              א מנותק
              ארץ הצבי
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #93

              @דיס
              הצלחת? אני התקנתי את כל סוגי התעודות ולא הצליח לי.||אם יש לך את זה בדרייב אני ישמח אם תעלה קישור||

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארץ הצבי

                @דיס
                הצלחת? אני התקנתי את כל סוגי התעודות ולא הצליח לי.||אם יש לך את זה בדרייב אני ישמח אם תעלה קישור||

                ד מנותק
                ד מנותק
                דיס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #94

                @ארץ-הצבי פעלת לפי מה שכתוב פה על נטפרי?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דיס

                  @ארץ-הצבי פעלת לפי מה שכתוב פה על נטפרי?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארץ הצבי
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #95

                  @דיס
                  התקנתי את התעודת אבחה של נטפרי לפי הקישורים שסיון22 הביא

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א ארץ הצבי

                    @דיס
                    התקנתי את התעודת אבחה של נטפרי לפי הקישורים שסיון22 הביא

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דיס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #96

                    @ארץ-הצבי ואח"כ עשית את זה?
                    https://mitmachim.top/post/851872

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דיס

                      @ארץ-הצבי ואח"כ עשית את זה?
                      https://mitmachim.top/post/851872

                      א מנותק
                      א מנותק
                      ארץ הצבי
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #97

                      @דיס
                      התקנתי תעודה והרצתי CMD עם הפקודות המתאימות לפי המדריך הקובץ BAT רץ עד שבסוף הוא נתקע ללא הודעת שגיאה.

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארץ הצבי

                        @דיס
                        התקנתי תעודה והרצתי CMD עם הפקודות המתאימות לפי המדריך הקובץ BAT רץ עד שבסוף הוא נתקע ללא הודעת שגיאה.

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דיס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #98

                        @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ד דיס

                          @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אהרן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן
                          #99

                          @דיס כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                          @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

                          אולי תפרט בדיוק מה כתבת ואיפה, איפה אני כותב את זה:
                          pip config set global.cert "C:\ProgramData\NetFree\CA\netfree-ca-bundle-curl.crt"
                          בשורת הפקודה? להפעיל פייתון ולכתוב?

                          R תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אהרן

                            @דיס כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                            @ארץ-הצבי אני נתקעתי ג"כ שם עשיתי לפי המדריך שם 1 ו2 ועבד לי אין לי מושג יותר מזה

                            אולי תפרט בדיוק מה כתבת ואיפה, איפה אני כותב את זה:
                            pip config set global.cert "C:\ProgramData\NetFree\CA\netfree-ca-bundle-curl.crt"
                            בשורת הפקודה? להפעיל פייתון ולכתוב?

                            R מנותק
                            R מנותק
                            REFAEL 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #100

                            הוא סיים את ההתקנה, פתח בדפדפן, ואז נכתב לי בדפדפן error
                            Connection errored out
                            מישהו יודע מה הסיבה???

                            אשמח מאוד לעזרה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • R REFAEL 2

                              כותב לי את השגיאה הזו
                              096b377c-7e27-4e30-a4b9-dfddfb6d38fb-image.png
                              מישהו יודע מה עושים?
                              @sivan22 @NH-LOCAL @י-פל

                              sivan22S מנותק
                              sivan22S מנותק
                              sivan22
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #101

                              @REFAEL-2 כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                              כותב לי את השגיאה הזו
                              096b377c-7e27-4e30-a4b9-dfddfb6d38fb-image.png
                              מישהו יודע מה עושים?
                              @sivan22 @NH-LOCAL @י-פל

                              עיין בשרשור.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                @mma
                                שני פוסטים מעליך

                                M מנותק
                                M מנותק
                                mma
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #102

                                @צבי-דורש-ציון כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                                @mma
                                שני פוסטים מעליך

                                ובלי שום דרגה? זה נכנס לאתר רק לא מעלה קבצים.

                                צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • M mma

                                  @צבי-דורש-ציון כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                                  @mma
                                  שני פוסטים מעליך

                                  ובלי שום דרגה? זה נכנס לאתר רק לא מעלה קבצים.

                                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                                  צבי דורש ציון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #103

                                  @mma זה כבר לא קשור לנטפרי כנראה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • sivan22S sivan22

                                    @שליו

                                    שלב 1: התקנת הכלי Kotaemon

                                    נוריד את קובץ הזיפ מהגרסה האחרונה כאן: https://github.com/Cinnamon/kotaemon/releases/latest/

                                    נחלץ את התוכן, ונריץ את הקובץ scripts/run_windows.bat כאשר המחשב מחובר לרשת.

                                    ייפתח חלון שחור שבו רצות שורות של ההתקנה. לאחר שהיא מסתיימת ייפתח דפדפן שמבקש סיסמה. נכניס את המילה admin בשני השדות, ייפתח החלון הבא:
                                    50f6af30-f217-4428-a49e-ac18a88914c2-image.png

                                    שלב 2 (אפשרות א): הגדרת API בתשלום

                                    יש להרשם כאן ולאחר מכן ליצור API KEY abd51670-c3c1-4d24-b081-5b240999937b-image.png
                                    וכמובן נשמור אותו.

                                    בתוכנה שלנו ניכנס לכרטיסייה resourced ותחת LLMS נבחר באפשרות ADD ונמלא את הפרטים הבאים:4c6966d1-d0f7-4eda-b440-a321086b540f-image.png

                                    נלך לכרטיסייה הסמוכה embeddings ונמלא את הפרטים הבאים:
                                    b5fd13e7-34e1-4e17-a9f4-2bae4dd022c3-image.png

                                    שלב 2 (אפשרות ב): הגדרת מודל מקומי

                                    נתקין את המוצר ollama
                                    נוריד מודל בשביל הייצוג המספרי: קישור
                                    נוריד מודל שפה (DictaLM)

                                    כעת צריך להוסיף את המודלים הללו לollama :

                                    ניצור קובץ בשם Modelfile ונכתוב בו את השורה הבאה:

                                    FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\dictalm2.0-instruct.Q4_K_M.gguf"
                                    

                                    כמובן שנחליף את הנתיב בנתיב המדוייק לקובץ שהורדנו מקודם.

                                    נריץ בשורת פקודה את השורה הבאה:

                                    ollama create dictaLM -f Modelfile
                                    

                                    כמובן שצריך לספק את המיקום המדוייק של הקובץ בשם Modelfile שיצרנו לעיל. (כלומר במקום Modelfile אפשר לכתוב "C:\Users\sivna22\Downloads\Modelfile")

                                    נעשה אותו הדבר למודל השני:

                                    FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\multilingual-e5-large-instruct-q4_k.gguf"
                                    
                                    ollama create e5 -f Modelfile
                                    

                                    בתוכנה שלנו, נוסיף את המודלים הללו לפי הדוגמאות שלפנינו:
                                    77ca66bd-da32-4b5e-9575-226585a633f3-image.png
                                    8bc1c3a4-be05-45a8-bd6b-3c763b45b44e-image.png

                                    שלב 3 : העלאת קבצים

                                    בכרטיסייה files נעלה את הקבצים וניצור להם אינדקס. (ייקח זמן עד שהם יופיעו בטבלה, כלומר שהעבודה הסתיימה):
                                    adfe168d-63ed-4a59-a2b9-c223dc9b68c1-image.png
                                    3efcbb56-61d8-4eb9-86b9-8a7d9816a50c-image.png

                                    שלב 4: צ'אט עם הקבצים שלנו

                                    בכרטיסייה chat נסמן בצד באיזה קבצים אנו רוצים לחפש, ולאחר מכן פשוט נתחיל לשוחח עם הצ'אט אודות הקבצים:
                                    de3de31a-00cc-4d16-976f-07de406c52e9-image.png

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אהרן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #104

                                    @sivan22 סוף סוף הצלחתי להעלות את התוכנה למחשב [במחשב הזה משום מה זה כן עובד, במחשב שרציתי עדיין לא הצלחתי], וכל קובץ שאני מעלה הוא לא מצליח לאנדקס. לצורך הדוגמא הכנתי קובץ TXT בשם ניסוי וכתוב בו 'בדיקה אם התוכנה פועלת' עכ"ל, ועדיין הוא נתקע.
                                    a47fc0ef-1315-44d7-b80e-3c7002dc48eb-image.png
                                    השתדלתי כמובן לפעול לפי ההוראות, לא נראה לי שדילגתי משהו.

                                    sivan22S R 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אהרן

                                      @sivan22 סוף סוף הצלחתי להעלות את התוכנה למחשב [במחשב הזה משום מה זה כן עובד, במחשב שרציתי עדיין לא הצלחתי], וכל קובץ שאני מעלה הוא לא מצליח לאנדקס. לצורך הדוגמא הכנתי קובץ TXT בשם ניסוי וכתוב בו 'בדיקה אם התוכנה פועלת' עכ"ל, ועדיין הוא נתקע.
                                      a47fc0ef-1315-44d7-b80e-3c7002dc48eb-image.png
                                      השתדלתי כמובן לפעול לפי ההוראות, לא נראה לי שדילגתי משהו.

                                      sivan22S מנותק
                                      sivan22S מנותק
                                      sivan22
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי sivan22
                                      #105

                                      @אהרן תנסה קבצי pdf.
                                      תנסה בהגדרות לעשות טסט למודל e5.

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • sivan22S sivan22

                                        @אהרן תנסה קבצי pdf.
                                        תנסה בהגדרות לעשות טסט למודל e5.

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אהרן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן
                                        #106

                                        @sivan22 כתב בהמלצה | חיפוש בינה מלאכותית בקבצים שלך - על המחשב שלך:

                                        @אהרן תנסה קבצי pdf.
                                        תנסה בהגדרות לעשות טסט למודל e5.

                                        הדפסתי את זה לPDF [עם זיהוי אותיות] ולא עזר
                                        0260f4c3-8913-4144-8115-698cd4d8171e-image.png
                                        ובאמת עשיתי טסט ויש בעיה:
                                        c3839caa-3392-427f-9374-66a1376c1833-image.png
                                        בדקתי וראיתי שכתבתי ALLAMA במקום OLLAMA, הסרתי את הדגם והכנסתי אותו מחדש וכתבתי כך ועדיין לא עובד, כרגע הכיתוב בסדר? [אולי בפוסט שהסברת מה להכניס בנוסף לצילום מסך תכתוב את הטקסט שיוכלו לעשות העתק הדבק]
                                        4ba39d62-98e4-4680-a8f7-bdd0ff59309d-image.png

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • sivan22S sivan22

                                          @שליו

                                          שלב 1: התקנת הכלי Kotaemon

                                          נוריד את קובץ הזיפ מהגרסה האחרונה כאן: https://github.com/Cinnamon/kotaemon/releases/latest/

                                          נחלץ את התוכן, ונריץ את הקובץ scripts/run_windows.bat כאשר המחשב מחובר לרשת.

                                          ייפתח חלון שחור שבו רצות שורות של ההתקנה. לאחר שהיא מסתיימת ייפתח דפדפן שמבקש סיסמה. נכניס את המילה admin בשני השדות, ייפתח החלון הבא:
                                          50f6af30-f217-4428-a49e-ac18a88914c2-image.png

                                          שלב 2 (אפשרות א): הגדרת API בתשלום

                                          יש להרשם כאן ולאחר מכן ליצור API KEY abd51670-c3c1-4d24-b081-5b240999937b-image.png
                                          וכמובן נשמור אותו.

                                          בתוכנה שלנו ניכנס לכרטיסייה resourced ותחת LLMS נבחר באפשרות ADD ונמלא את הפרטים הבאים:4c6966d1-d0f7-4eda-b440-a321086b540f-image.png

                                          נלך לכרטיסייה הסמוכה embeddings ונמלא את הפרטים הבאים:
                                          b5fd13e7-34e1-4e17-a9f4-2bae4dd022c3-image.png

                                          שלב 2 (אפשרות ב): הגדרת מודל מקומי

                                          נתקין את המוצר ollama
                                          נוריד מודל בשביל הייצוג המספרי: קישור
                                          נוריד מודל שפה (DictaLM)

                                          כעת צריך להוסיף את המודלים הללו לollama :

                                          ניצור קובץ בשם Modelfile ונכתוב בו את השורה הבאה:

                                          FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\dictalm2.0-instruct.Q4_K_M.gguf"
                                          

                                          כמובן שנחליף את הנתיב בנתיב המדוייק לקובץ שהורדנו מקודם.

                                          נריץ בשורת פקודה את השורה הבאה:

                                          ollama create dictaLM -f Modelfile
                                          

                                          כמובן שצריך לספק את המיקום המדוייק של הקובץ בשם Modelfile שיצרנו לעיל. (כלומר במקום Modelfile אפשר לכתוב "C:\Users\sivna22\Downloads\Modelfile")

                                          נעשה אותו הדבר למודל השני:

                                          FROM "C:\Users\sivan22\Downloads\multilingual-e5-large-instruct-q4_k.gguf"
                                          
                                          ollama create e5 -f Modelfile
                                          

                                          בתוכנה שלנו, נוסיף את המודלים הללו לפי הדוגמאות שלפנינו:
                                          77ca66bd-da32-4b5e-9575-226585a633f3-image.png
                                          8bc1c3a4-be05-45a8-bd6b-3c763b45b44e-image.png

                                          שלב 3 : העלאת קבצים

                                          בכרטיסייה files נעלה את הקבצים וניצור להם אינדקס. (ייקח זמן עד שהם יופיעו בטבלה, כלומר שהעבודה הסתיימה):
                                          adfe168d-63ed-4a59-a2b9-c223dc9b68c1-image.png
                                          3efcbb56-61d8-4eb9-86b9-8a7d9816a50c-image.png

                                          שלב 4: צ'אט עם הקבצים שלנו

                                          בכרטיסייה chat נסמן בצד באיזה קבצים אנו רוצים לחפש, ולאחר מכן פשוט נתחיל לשוחח עם הצ'אט אודות הקבצים:
                                          de3de31a-00cc-4d16-976f-07de406c52e9-image.png

                                          R מנותק
                                          R מנותק
                                          REFAEL 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #107
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר