דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. PHP
  5. עזרה הדדית - PHP
  6. באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - PHP
36 פוסטים 3 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • I מנותק
    I מנותק
    ivrפון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ivrפון
    #1

    אשמח אם מישהו יוכל לעזור השגיאה היא על פתיחת סשן

    <?php
    // הדפס שגיאות php
    ini_set('display_errors', 1);
    error_reporting(E_ALL);
    $servername = "matconim.online"; 
    $username = "xxxx"; 
    $password = "xxxx?"; 
    $dbname = "xxxx"; 
    $conn = new mysqli($servername, $username, $password, $dbname);
    if ($conn->connect_error) {
        die("חיבור נכשל: " . $conn->connect_error);
    }
    $mail = "cs@ivrphone.online"; 
    $k = "1";
    $sql = "INSERT INTO my_table (mail, k) VALUES (?, ?)";
    $stmt = $conn->prepare($sql);
    if ($stmt === false) {
        die("שגיאה בהכנת השאילתה: " . $conn->error);
    }
    $stmt->bind_param("ss", $mail, $k);
    
    if ($stmt->execute()) {
        echo "שורה נוספה בהצלחה!";
    } else {
        echo "שגיאה בהכנסת הנתונים: " . $stmt->error;
    }
    $stmt->close();
    $conn->close();
    ?>
    

    יש כאן שתי עמודות עמודה k ועמודה mail השגיאה החוזרת היא מכיון שהסיסמה לא תואמת אבל הסיסמה נכונה לחלוטין

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • I ivrפון סימן נושא זה כשאלה ב
    • I ivrפון סימן נושא זה כנושא רגיל ב
    • I מנותק
      I מנותק
      ivrפון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ivrפון
      #2

      הנה השגיאה

      Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'xxxx'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:11 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(11): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 11
      
      לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • I ivrפון

        הנה השגיאה

        Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'xxxx'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:11 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(11): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 11
        
        לא-מתייאשל מנותק
        לא-מתייאשל מנותק
        לא-מתייאש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ivrפון
        וה username גם כן נכון ?

        https://eliegambache.kdroidfilter.com/

        I תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

          @ivrפון
          וה username גם כן נכון ?

          I מנותק
          I מנותק
          ivrפון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ivrפון
          #4

          @לא-מתייאש ברור
          אני אתן אותו?

          לא-מתייאשל I 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • I ivrפון

            @לא-מתייאש ברור
            אני אתן אותו?

            לא-מתייאשל מנותק
            לא-מתייאשל מנותק
            לא-מתייאש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

            @לא-מתייאש איפה?
            תצטט

            $username = "xxxx"; 
            
            

            אתה גם צריך לבדוק את הUSERNAME

            https://eliegambache.kdroidfilter.com/

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • I ivrפון

              @לא-מתייאש ברור
              אני אתן אותו?

              I מנותק
              I מנותק
              ivrפון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

              אני אתן אותו?

              ?

              לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I ivrפון

                @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                אני אתן אותו?

                ?

                לא-מתייאשל מנותק
                לא-מתייאשל מנותק
                לא-מתייאש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ivrפון לא צריך

                https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                  @ivrפון לא צריך

                  I מנותק
                  I מנותק
                  ivrפון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

                  לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I ivrפון

                    @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

                    לא-מתייאשל מנותק
                    לא-מתייאשל מנותק
                    לא-מתייאש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                    @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

                    קראתי יותר טוב את השגיאה, הבעייה היא שלא נתת את ההרשאה לUSER לערוך את המאגר נתונים

                    https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                    I 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                      @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                      @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

                      קראתי יותר טוב את השגיאה, הבעייה היא שלא נתת את ההרשאה לUSER לערוך את המאגר נתונים

                      I מנותק
                      I מנותק
                      ivrפון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @לא-מתייאש איך נותנים הראשה?

                      לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I ivrפון

                        @לא-מתייאש איך נותנים הראשה?

                        לא-מתייאשל מנותק
                        לא-מתייאשל מנותק
                        לא-מתייאש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @ivrפון יש לך גישה לMYSQL ?

                        https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                          @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                          @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

                          קראתי יותר טוב את השגיאה, הבעייה היא שלא נתת את ההרשאה לUSER לערוך את המאגר נתונים

                          I מנותק
                          I מנותק
                          ivrפון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @לא-מתייאש אני משתמש בphpmyadmin

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                            @ivrפון יש לך גישה לMYSQL ?

                            I מנותק
                            I מנותק
                            ivrפון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ivrפון
                            #13

                            @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                            phpadmin.png

                            לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I ivrפון

                              @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                              phpadmin.png

                              לא-מתייאשל מנותק
                              לא-מתייאשל מנותק
                              לא-מתייאש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                              #14

                              @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                              @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                              אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
                              d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

                              https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                                אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
                                d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

                                I מנותק
                                I מנותק
                                ivrפון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

                                לא-מתייאשל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • I ivrפון

                                  @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

                                  לא-מתייאשל מנותק
                                  לא-מתייאשל מנותק
                                  לא-מתייאש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @ivrפון
                                  9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

                                  https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                    @ivrפון
                                    9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

                                    I מנותק
                                    I מנותק
                                    ivrפון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @לא-מתייאש אין את זה אצלי
                                    צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • I ivrפון

                                      @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

                                      לא-מתייאשל מנותק
                                      לא-מתייאשל מנותק
                                      לא-מתייאש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @ivrפון
                                      תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
                                      3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

                                      https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                        @ivrפון
                                        תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
                                        3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

                                        I מנותק
                                        I מנותק
                                        ivrפון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
                                        צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                                        לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • I ivrפון

                                          @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
                                          צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                                          לא-מתייאשל מנותק
                                          לא-מתייאשל מנותק
                                          לא-מתייאש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                                          #20

                                          @ivrפון
                                          טוב תנסה להריץ פקודה כזאת בתפריט SQL

                                          GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'username'@'%' IDENTIFIED BY 'password';
                                          FLUSH PRIVILEGES;
                                          
                                          

                                          אח"כ תלחץ על ביצוע
                                          כמובן תשנה עם שם משתמש וסיסמה שלך

                                          אבל לדעתי אתה קודם כל צריך ללמוד מה זה מאגר נתונים, זה הרבה יותר פשוט להתחיל עם SQLITE לדעתי

                                          https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר