דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225

מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
211 פוסטים 41 כותבים 28.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמערל

    @תמיד-עוזר כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

    @שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

    @תמיד-עוזר איך עושים את זה?

    אתה צריך למחוק את השורות הנצרכות ע"פ קובץ טקסט זהרשימת-תפריט.txt בשורות הנ"ל: צילום מסך 2025-12-27 132849.png

    אם אני מוחק ווידיאו ותמונות ואת הקבצים אני משאיר אני יוכל להפעיל ווידיאו ותמונות דרך קבצים

    ר מנותק
    ר מנותק
    רוצה לדעת 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #126

    @שמערל כן

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ר רוצה לדעת 3

      @שמערל כן

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמערל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #127

      @רוצה-לדעת-3 אני רוצה לעשות שאמנם יהיה קבצים אבל הווידיאו לא יעבוד.

      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמערל

        @רוצה-לדעת-3 אני רוצה לעשות שאמנם יהיה קבצים אבל הווידיאו לא יעבוד.

        ר מנותק
        ר מנותק
        רוצה לדעת 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #128

        @שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ר רוצה לדעת 3

          @שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמערל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #129

          @רוצה-לדעת-3 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

          @שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225

          מה זה שונה מ235?

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שמערל

            @רוצה-לדעת-3 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

            @שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225

            מה זה שונה מ235?

            ר מנותק
            ר מנותק
            רוצה לדעת 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #130

            @שמערל אני לא יודע
            אבל נראה לי ש @10110000 שהוא זה שמבין בזה ככה אמר

            101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E e613

              @אביי
              איך אפשר לעשות כמו ב215 הכשר שלוחצים # וזה מעביר מרטט לצילצול
              IMG_9773.jpeg
              ולעשות גם שלוחצים על ניתוק שלא ינעל את המקשים

              ע מנותק
              ע מנותק
              עידו יחיא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #131

              @e613 שהוא נעול (בכוכבית) סולמית ארוך וכוכבית

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ר רוצה לדעת 3

                @שמערל אני לא יודע
                אבל נראה לי ש @10110000 שהוא זה שמבין בזה ככה אמר

                101100001 מנותק
                101100001 מנותק
                10110000
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 10110000
                #132

                @רוצה-לדעת-3 כנראה שאפשרי, לא זכור לי שאמרתי ככה, א"כ אני חוזר בי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת מנותק
                  ת מנותק
                  תמיד עוזר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #133

                  יש למישהו את גרסה 12 של נוקיה 225?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמיד עוזר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #134

                    יש את התוכנה הזאת https://infinity-box.com/ השאלה היא איך אני משתמש בה

                    שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ת תמיד עוזר

                      יש את התוכנה הזאת https://infinity-box.com/ השאלה היא איך אני משתמש בה

                      שלוםפש מנותק
                      שלוםפש מנותק
                      שלוםפ
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלוםפ
                      #135

                      בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
                      @10110000

                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלוםפש שלוםפ

                        בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
                        @10110000

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תמיד עוזר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #136

                        @שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                        בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
                        @10110000

                        זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
                        6ce50cf8-b0a7-461b-b5b9-e0b4e325133e-צילום מסך 20ס5-01-16 234346.png שיהיה כמו הצילו"מ

                        שלוםפש שמואל5ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן התייחס לנושא זה ב
                        • שלוםפש שלוםפ

                          @10110000 בסדר, אבל מה רע שיהיה את זה בנתיים לכולם?

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דן שגב
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #137
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תמיד עוזר

                            @שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                            בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
                            @10110000

                            זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
                            6ce50cf8-b0a7-461b-b5b9-e0b4e325133e-צילום מסך 20ס5-01-16 234346.png שיהיה כמו הצילו"מ

                            שלוםפש מנותק
                            שלוםפש מנותק
                            שלוםפ
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #138

                            @תמיד-עוזר בסדר, אחר כך אחזתי שזה משתנה ביחד עם האפשרות לערוך את הקיצורים וחבל, תודה בכו"א.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ת תמיד עוזר

                              @שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                              בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
                              @10110000

                              זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
                              6ce50cf8-b0a7-461b-b5b9-e0b4e325133e-צילום מסך 20ס5-01-16 234346.png שיהיה כמו הצילו"מ

                              שמואל5ש מנותק
                              שמואל5ש מנותק
                              שמואל5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #139

                              @תמיד-עוזר איך מבטלים את האפשרות לשנות את הקיצורי דרך?

                              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמואל5ש שמואל5

                                @תמיד-עוזר איך מבטלים את האפשרות לשנות את הקיצורי דרך?

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תמיד עוזר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #140

                                @שמואל5 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                                @תמיד-עוזר איך מבטלים את האפשרות לשנות את הקיצורי דרך?

                                ע"פ מה שכתבתי למעלה

                                @תמיד-עוזר כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                                זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0

                                6ce50cf8-b0a7-461b-b5b9-e0b4e325133e-צילום מסך 20ס5-01-16 234346.png שיהיה כמו הצילו"מ

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמיד עוזר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #141

                                  איך מבטלים קיצורי מקשים בגרסה 13?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שלוםפש שלוםפ

                                    פוסט זה נמחק!

                                    R מנותק
                                    R מנותק
                                    RearmostPant23
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #142

                                    @שלוםפ Снимок экрана 2025-03-13 232701.png זה בסדר שזה מודגש לי באדום?

                                    ת ל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • R RearmostPant23

                                      @שלוםפ Снимок экрана 2025-03-13 232701.png זה בסדר שזה מודגש לי באדום?

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמיד עוזר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #143

                                      @RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                                      @שלוםפ Снимок экрана 2025-03-13 232701.png זה בסדר שזה מודגש לי באדום?

                                      מה זה מה שינית שם?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • R RearmostPant23

                                        @שלוםפ Снимок экрана 2025-03-13 232701.png זה בסדר שזה מודגש לי באדום?

                                        ל מנותק
                                        ל מנותק
                                        לעכשיו
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #144

                                        @RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                                        @שלוםפ Снимок экрана 2025-03-13 232701.png זה בסדר שזה מודגש לי באדום?

                                        זה שזה מודגש באדום זה אומר ששינית משהו ולא שמרת אותו עדיין

                                        יישומים לנוקיה C2 ו208-https://mitmachim.top/topic/1889/משחקים-לנוקיה-c2-ו208-קבצי-jar/40
                                        צילום מסך בנוקיה C2 (ע"י חיבור למחשב)-https://mitmachim.top/topic/3488/צילום-מסך-בנוקיה-c2

                                        R תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ל לעכשיו

                                          @RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:

                                          @שלוםפ Снимок экрана 2025-03-13 232701.png זה בסדר שזה מודגש לי באדום?

                                          זה שזה מודגש באדום זה אומר ששינית משהו ולא שמרת אותו עדיין

                                          R מנותק
                                          R מנותק
                                          RearmostPant23
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #145

                                          @לעכשיו וסתם ככה אתה יכול להגיד לי האם עשיתי נכון? אני רציתי לפתוח אפליקציות בנוקיה 225

                                          ל ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          -1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר