מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225
-
@שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225
@רוצה-לדעת-3 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225
מה זה שונה מ235?
-
@רוצה-לדעת-3 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225
מה זה שונה מ235?
-
@אביי
איך אפשר לעשות כמו ב215 הכשר שלוחצים # וזה מעביר מרטט לצילצול

ולעשות גם שלוחצים על ניתוק שלא ינעל את המקשים -
@רוצה-לדעת-3 כנראה שאפשרי, לא זכור לי שאמרתי ככה, א"כ אני חוזר בי
-
יש את התוכנה הזאת https://infinity-box.com/ השאלה היא איך אני משתמש בה
-
יש את התוכנה הזאת https://infinity-box.com/ השאלה היא איך אני משתמש בה
-
י יוסף אלחנן התייחס לנושא זה ב
-
@שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
@10110000זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
שיהיה כמו הצילו"מ -
@שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
@10110000זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
שיהיה כמו הצילו"מ@תמיד-עוזר איך מבטלים את האפשרות לשנות את הקיצורי דרך?
-
@תמיד-עוזר איך מבטלים את האפשרות לשנות את הקיצורי דרך?
@שמואל5 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר איך מבטלים את האפשרות לשנות את הקיצורי דרך?
ע"פ מה שכתבתי למעלה
@תמיד-עוזר כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
שיהיה כמו הצילו"מ -
@שלוםפ
זה בסדר שזה מודגש לי באדום? -
@שלוםפ
זה בסדר שזה מודגש לי באדום?@RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שלוםפ
זה בסדר שזה מודגש לי באדום?מה זה מה שינית שם?
-
@שלוםפ
זה בסדר שזה מודגש לי באדום?@RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שלוםפ
זה בסדר שזה מודגש לי באדום?זה שזה מודגש באדום זה אומר ששינית משהו ולא שמרת אותו עדיין
-
@RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שלוםפ
זה בסדר שזה מודגש לי באדום?זה שזה מודגש באדום זה אומר ששינית משהו ולא שמרת אותו עדיין
@לעכשיו וסתם ככה אתה יכול להגיד לי האם עשיתי נכון? אני רציתי לפתוח אפליקציות בנוקיה 225
-
@לעכשיו וסתם ככה אתה יכול להגיד לי האם עשיתי נכון? אני רציתי לפתוח אפליקציות בנוקיה 225
@RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@לעכשיו וסתם ככה אתה יכול להגיד לי האם עשיתי נכון? אני רציתי לפתוח אפליקציות בנוקיה 225
אאלט זה לא המקום הנכון
-
@RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@לעכשיו וסתם ככה אתה יכול להגיד לי האם עשיתי נכון? אני רציתי לפתוח אפליקציות בנוקיה 225
אאלט זה לא המקום הנכון
-
@לעכשיו וסתם ככה אתה יכול להגיד לי האם עשיתי נכון? אני רציתי לפתוח אפליקציות בנוקיה 225
@RearmostPant23 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@לעכשיו וסתם ככה אתה יכול להגיד לי האם עשיתי נכון? אני רציתי לפתוח אפליקציות בנוקיה 225
אתה צריך ללכת לשורה 32220
-
א אביכו התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות