מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225
-
@תמיד-עוזר כן
@שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר כן
יצרתי אחד כזה מבוסס הגרסה של @r0l0gin
-
@שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר כן
יצרתי אחד כזה מבוסס הגרסה של @r0l0gin
@תמיד-עוזר איך עושים את זה?
-
@תמיד-עוזר איך עושים את זה?
@שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר איך עושים את זה?
אתה צריך למחוק את השורות הנצרכות ע"פ קובץ טקסט זהרשימת-תפריט.txt בשורות הנ"ל:

-
@שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר איך עושים את זה?
אתה צריך למחוק את השורות הנצרכות ע"פ קובץ טקסט זהרשימת-תפריט.txt בשורות הנ"ל:

@תמיד-עוזר יש לך גרסה ל235
-
@תמיד-עוזר יש לך גרסה ל235
@חי-שמחה כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר יש לך גרסה ל235
לא, מישו עשה לי את זה
-
@שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר איך עושים את זה?
אתה צריך למחוק את השורות הנצרכות ע"פ קובץ טקסט זהרשימת-תפריט.txt בשורות הנ"ל:

@תמיד-עוזר כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר איך עושים את זה?
אתה צריך למחוק את השורות הנצרכות ע"פ קובץ טקסט זהרשימת-תפריט.txt בשורות הנ"ל:

אם אני מוחק ווידיאו ותמונות ואת הקבצים אני משאיר אני יוכל להפעיל ווידיאו ותמונות דרך קבצים
-
@תמיד-עוזר כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שמערל כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר איך עושים את זה?
אתה צריך למחוק את השורות הנצרכות ע"פ קובץ טקסט זהרשימת-תפריט.txt בשורות הנ"ל:

אם אני מוחק ווידיאו ותמונות ואת הקבצים אני משאיר אני יוכל להפעיל ווידיאו ותמונות דרך קבצים
@שמערל כן
-
@שמערל כן
@רוצה-לדעת-3 אני רוצה לעשות שאמנם יהיה קבצים אבל הווידיאו לא יעבוד.
-
@רוצה-לדעת-3 אני רוצה לעשות שאמנם יהיה קבצים אבל הווידיאו לא יעבוד.
@שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225
-
@שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225
@רוצה-לדעת-3 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225
מה זה שונה מ235?
-
@רוצה-לדעת-3 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@שמערל כפי מה שידוע לי אין דרך שיהיה קבצים אבל לא יהיה וידאו ב225
מה זה שונה מ235?
-
@אביי
איך אפשר לעשות כמו ב215 הכשר שלוחצים # וזה מעביר מרטט לצילצול

ולעשות גם שלוחצים על ניתוק שלא ינעל את המקשים -
@רוצה-לדעת-3 כנראה שאפשרי, לא זכור לי שאמרתי ככה, א"כ אני חוזר בי
-
יש את התוכנה הזאת https://infinity-box.com/ השאלה היא איך אני משתמש בה
-
יש את התוכנה הזאת https://infinity-box.com/ השאלה היא איך אני משתמש בה
-
י יוסף אלחנן התייחס לנושא זה ב
-
@שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
@10110000זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
שיהיה כמו הצילו"מ -
@שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
בגרסאות הפרוצות יש אפשרות להוסיף תמונת איש קשר, יש למשהו מושג איזה ערך זה?
@10110000זה הערך של הקיצורי מקשים אם אתה משנה את הערך שיש בשורה 314D0
שיהיה כמו הצילו"מ@תמיד-עוזר איך מבטלים את האפשרות לשנות את הקיצורי דרך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות