מדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225)
-
@שניאור-שמח זה?

@שמערל בגלגלי שיניים תבחר את הקובץ האחרון שנוצר לך
במחיצה המתאימה כמובן (זאת עם הR באמצע) -
@גלעדבןדוד על מה אתה מתכוון?
-
@גלעדבןדוד על מה אתה מתכוון?
-
@גלעדבןדוד למספרים שכתובים בכחול
-
למישהו יש אולי גרסה מספר 17?
עם עברית -
@גלעדבןדוד באיזה שורה זה מופיע לך (לפני ה08)?
-
@שמערל בגלגלי שיניים תבחר את הקובץ האחרון שנוצר לך
במחיצה המתאימה כמובן (זאת עם הR באמצע)@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל בגלגלי שיניים תבחר את הקובץ האחרון שנוצר לך
במחיצה המתאימה כמובן (זאת עם הR באמצע)איפה?
-
@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל בגלגלי שיניים תבחר את הקובץ האחרון שנוצר לך
במחיצה המתאימה כמובן (זאת עם הR באמצע)איפה?
@שמערל כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל בגלגלי שיניים תבחר את הקובץ האחרון שנוצר לך
במחיצה המתאימה כמובן (זאת עם הR באמצע)איפה?

כאן תלחץ על זה ותבחר את הקובץ
-
@גלעדבןדוד של התפריט ידעתי קודם (32220) רק בחיפוש זה לא מצא משום מה. וחוץ מזה לא ברור לי מה שהבאת לי אני זה עורך איזה קיצורים יוכלו לשים בקיצורים?
-
@שמערל כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל בגלגלי שיניים תבחר את הקובץ האחרון שנוצר לך
במחיצה המתאימה כמובן (זאת עם הR באמצע)איפה?

כאן תלחץ על זה ותבחר את הקובץ
@שניאור-שמח עשיתי, אבל איך אני מעלה לשם קובץ?
-
@שניאור-שמח עשיתי, אבל איך אני מעלה לשם קובץ?
-
@גלעדבןדוד יש בתפריט של הפלאפון הגדרות/התאמה אישית/לוח מקשים/קיצורי דרך מסך הנעילה ושם אחת האפשרויות זה אינטרנט ורדיו אני רוצה שתישאר האפשרות של שינוי הקיצורי מקשים אבל לא תהיה אופציה של רדיו ואינטרנט, זה השורה שהבאת לי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות