מדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225)
-
@שמערל עשית שמור וצריבה מחדש?
-
@שמערל עשית שמור וצריבה מחדש?
@שניאור-שמח איך אני עושה את זה?
צרבתי פעם אחת וזה פתח לי הכל, ואז סגרתי את כל הדברים במחשב ועשיתי הכל מהתחלה וניסיתי לצרוב מחדש כדי שזה יהיה כשר אבל זה לא עושה כלום -
@שניאור-שמח איך אני עושה את זה?
צרבתי פעם אחת וזה פתח לי הכל, ואז סגרתי את כל הדברים במחשב ועשיתי הכל מהתחלה וניסיתי לצרוב מחדש כדי שזה יהיה כשר אבל זה לא עושה כלום@שמערל אתה טוען את PAC בתוכנת צריבה, פותח את הקובץ בתוכנה של העריכה, עורך,שומר צורב מחדש, לא סוגרים את התוכנית צריבה ופותחים מחדש, זה ימחק את הקובץ החדש שערכת
-
@שמערל אתה טוען את PAC בתוכנת צריבה, פותח את הקובץ בתוכנה של העריכה, עורך,שומר צורב מחדש, לא סוגרים את התוכנית צריבה ופותחים מחדש, זה ימחק את הקובץ החדש שערכת
-
@שמערל אתה טוען את PAC בתוכנת צריבה, פותח את הקובץ בתוכנה של העריכה, עורך,שומר צורב מחדש, לא סוגרים את התוכנית צריבה ופותחים מחדש, זה ימחק את הקובץ החדש שערכת
@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל אתה טוען את PAC בתוכנת צריבה, פותח את הקובץ בתוכנה של העריכה, עורך,שומר צורב מחדש, לא סוגרים את התוכנית צריבה ופותחים מחדש, זה ימחק את הקובץ החדש שערכת
כך עשיתי
-
@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל אתה טוען את PAC בתוכנת צריבה, פותח את הקובץ בתוכנה של העריכה, עורך,שומר צורב מחדש, לא סוגרים את התוכנית צריבה ופותחים מחדש, זה ימחק את הקובץ החדש שערכת
כך עשיתי
@שמערל כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל אתה טוען את PAC בתוכנת צריבה, פותח את הקובץ בתוכנה של העריכה, עורך,שומר צורב מחדש, לא סוגרים את התוכנית צריבה ופותחים מחדש, זה ימחק את הקובץ החדש שערכת
כך עשיתי
ומה היה מסומן ב2 גלגלי שיניים?
-
@שמערל כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שניאור-שמח כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שמערל אתה טוען את PAC בתוכנת צריבה, פותח את הקובץ בתוכנה של העריכה, עורך,שומר צורב מחדש, לא סוגרים את התוכנית צריבה ופותחים מחדש, זה ימחק את הקובץ החדש שערכת
כך עשיתי
ומה היה מסומן ב2 גלגלי שיניים?
-
@שמערל בצד שמאל למעלה יש 2 גלגלי שיניים
-
@שמערל בצד שמאל למעלה יש 2 גלגלי שיניים
@שניאור-שמח מה זה צריך להראות?
-
@שניאור-שמח מה זה צריך להראות?
@שמערל כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שניאור-שמח מה זה צריך להראות?
תשלח צילום משם
-
@שמערל כתב במדריך | איך בונים גרסא כשרה - המדריך המלא (נוקיה 215\225):
@שניאור-שמח מה זה צריך להראות?
תשלח צילום משם
-
@שמערל תרד ותצלם
-
@שמערל תרד ותצלם
-
@שמערל תרד ותצלם
@שניאור-שמח לא מצליח להסריט.. אז צילמתי

-
@שניאור-שמח לא מצליח להסריט.. אז צילמתי

@שמערל תשלח צילום מהתיקיה הזמנית
זה נראה שאין שם את הקובץ -
@גלעדבןדוד התוכנה לא מוצאת כלום. (גם כשאני כותב A8 02)
-
-
@שמערל תשלח צילום מהתיקיה הזמנית
זה נראה שאין שם את הקובץ@שניאור-שמח זה?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


