מדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload
-
קניתי מאליקספרס ואין לי שום ועדת הרבנים
-
קניתי מאליקספרס ואין לי שום ועדת הרבנים
-
דקה
-
איזה שורה לכתוב לך (זה פשוט באנגלית
-
איזה שורה לכתוב לך (זה פשוט באנגלית
-
17.00.17.00
-
17.00.17.00
-
הבטריה מלאה נסיתי כבר כמה פעמים אותה בעיה
-
הבטריה מלאה נסיתי כבר כמה פעמים אותה בעיה
-
-
אז מה אתה מציע לעשות
-
אז מה אתה מציע לעשות
-
אוקי אני יסיר את כל התוכנות ויתקין מחדש ויעשה הכול מחדש תודה
-
תגיד אין שום אפשרות שסים כשר של אוט מוביל כשר יעבוד ב215 גם בלי להחליף גירסה
-
תגיד אין שום אפשרות שסים כשר של אוט מוביל כשר יעבוד ב215 גם בלי להחליף גירסה
-
לא הבנתי אם קניתי טלפון מהאליקספרס ואני יתקין לוו גירסה כשרה הסים הכשר לא יעבוד
-
לא הבנתי אם קניתי טלפון מהאליקספרס ואני יתקין לוו גירסה כשרה הסים הכשר לא יעבוד
-
פוסט זה נמחק!
-
אז מה ניתן לעשות כדי שהסים יעבוד כי יש לי נוקיה 225 בלי הכשר שהסים כן עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות