להורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם
-
@דאבל תודה רבה!! ועל מה ללחוץ בפנים?
@דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
פתוח וללחוץ 1 או 2
שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב
-
@דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
פתוח וללחוץ 1 או 2
שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב
@דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?

-
לחצתי על זה זה טוב???? מוריד לי וכתוב 7 שעות!!

-
@דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?

@גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס@דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?
-
@דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?
-
@דאבל ירד תוך שנייה קובץ לחילוץ זה טוב? איך להתקדם?
-
@דאבל ירד תוך שנייה קובץ לחילוץ זה טוב? איך להתקדם?
@גרפיקאית-מתקדמת-0 מצויין
לחלץ עם ווינראר או 7זיפ. הקוד הוא 1234
ואז לפתוח את הקובץ כמנהל ואז ללחוץ 1 או 2 -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 מצויין
לחלץ עם ווינראר או 7זיפ. הקוד הוא 1234
ואז לפתוח את הקובץ כמנהל ואז ללחוץ 1 או 2@דאבל למה זה לא נותן לי לעשות קוד? עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה
סליחה על הטרטורים.....
-
@דאבל למה זה לא נותן לי לעשות קוד? עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה
סליחה על הטרטורים.....
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה
חילוץ עם מה?
@דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
לחלץ עם ווינראר או 7זיפ
-
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה
חילוץ עם מה?
@דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
לחלץ עם ווינראר או 7זיפ
@דאבל זיפ
-
@דאבל זיפ
-
@דאבל זיפ
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כמו שכתבו. אבל אני מניח שאין לך אותה, אז ווינראר.
-
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כמו שכתבו. אבל אני מניח שאין לך אותה, אז ווינראר.
@דאבל ניסיתי ווינראר גם לא נותן על מה לוחצים כשנפתח חלונית?
-
@דאבל ניסיתי ווינראר גם לא נותן על מה לוחצים כשנפתח חלונית?
@גרפיקאית-מתקדמת-0 חלונית של?
לפתוח את הקובץ שהורדת באמצעות ווינראר ולגרור את הקובץ שמופיע בפנים למקום אחר ואז יפתח חלון לסיסמה (1234)@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
גם לא נותן
מה מופיע?
-
@גרפיקאית-מתקדמת-0 חלונית של?
לפתוח את הקובץ שהורדת באמצעות ווינראר ולגרור את הקובץ שמופיע בפנים למקום אחר ואז יפתח חלון לסיסמה (1234)@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
גם לא נותן
מה מופיע?
@דאבל כתוב קובץ זדוני!!
-
@דאבל כתוב קובץ זדוני!!
@גרפיקאית-מתקדמת-0 זה בסדר הקובץ הזה אמין. ואולי הכי אמין בנושא הזה.
צריך לכבות את האנטי וירוס עד אחרי פתיחה של הקובץ -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 זה בסדר הקובץ הזה אמין. ואולי הכי אמין בנושא הזה.
צריך לכבות את האנטי וירוס עד אחרי פתיחה של הקובץ@דאבל כיביתי ועדיין
-
@דאבל כיביתי ועדיין
@גרפיקאית-מתקדמת-0
הכוונה "עדיין" שהאנטיוירוס ממשיך לחסום? איזה אנטיוירוס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות