דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. להורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם

להורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - ווינדוס 11
45 פוסטים 7 כותבים 7.7k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דאבלד דאבל

    @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

    שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ

    אני מבין שכוונה שיש לך כבר אופיס ואת רוצה רק לפרוץ. נכון? (ולא להתקין מחדש)
    הנה קישור להוריד לפתוח וללחוץ 1 או 2

    ג מנותק
    ג מנותק
    גרפיקאית מתקדמת 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @דאבל תודה רבה!! ועל מה ללחוץ בפנים?

    דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ג גרפיקאית מתקדמת 0

      @דאבל תודה רבה!! ועל מה ללחוץ בפנים?

      דאבלד מנותק
      דאבלד מנותק
      דאבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @גרפיקאית-מתקדמת-0

      @דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

      פתוח וללחוץ 1 או 2

      שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב

      arcivaty@gmail.com

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דאבלד דאבל

        @גרפיקאית-מתקדמת-0

        @דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

        פתוח וללחוץ 1 או 2

        שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב

        ג מנותק
        ג מנותק
        גרפיקאית מתקדמת 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?צילום מסך 2024-08-19 182940.png

        דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג מנותק
          ג מנותק
          גרפיקאית מתקדמת 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
          #24

          לחצתי על זה זה טוב???? מוריד לי וכתוב 7 שעות!!צילום מסך 2024-08-19 182940.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גרפיקאית מתקדמת 0

            @דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?צילום מסך 2024-08-19 182940.png

            דאבלד מנותק
            דאבלד מנותק
            דאבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דאבל
            #25

            @גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
            עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס

            arcivaty@gmail.com

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דאבלד דאבל

              @גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
              עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס

              ג מנותק
              ג מנותק
              גרפיקאית מתקדמת 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?

              דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                @דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?

                דאבלד מנותק
                דאבלד מנותק
                דאבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @גרפיקאית-מתקדמת-0 https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1716673429402-kms_vl_all_aio_v52.zip

                arcivaty@gmail.com

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • דאבלד דאבל

                  @גרפיקאית-מתקדמת-0 https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1716673429402-kms_vl_all_aio_v52.zip

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גרפיקאית מתקדמת 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
                  #28

                  @דאבל ירד תוך שנייה קובץ לחילוץ זה טוב? איך להתקדם?

                  דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                    @דאבל ירד תוך שנייה קובץ לחילוץ זה טוב? איך להתקדם?

                    דאבלד מנותק
                    דאבלד מנותק
                    דאבל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דאבל
                    #29

                    @גרפיקאית-מתקדמת-0 מצויין
                    לחלץ עם ווינראר או 7זיפ. הקוד הוא 1234
                    ואז לפתוח את הקובץ כמנהל ואז ללחוץ 1 או 2

                    arcivaty@gmail.com

                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • דאבלד דאבל

                      @גרפיקאית-מתקדמת-0 מצויין
                      לחלץ עם ווינראר או 7זיפ. הקוד הוא 1234
                      ואז לפתוח את הקובץ כמנהל ואז ללחוץ 1 או 2

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גרפיקאית מתקדמת 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @דאבל למה זה לא נותן לי לעשות קוד? עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה

                      סליחה על הטרטורים.....

                      דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                        @דאבל למה זה לא נותן לי לעשות קוד? עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה

                        סליחה על הטרטורים.....

                        דאבלד מנותק
                        דאבלד מנותק
                        דאבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                        עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה

                        חילוץ עם מה?

                        @דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                        לחלץ עם ווינראר או 7זיפ

                        arcivaty@gmail.com

                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • דאבלד דאבל

                          @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                          עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה

                          חילוץ עם מה?

                          @דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                          לחלץ עם ווינראר או 7זיפ

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גרפיקאית מתקדמת 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @דאבל זיפ

                          YankyY דאבלד 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד משה 1ד מנותק
                            דוד משה 1ד מנותק
                            דוד משה 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            מה השגיעה
                            הוא התכון עם תוכנה זיפ 7

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                              @דאבל זיפ

                              YankyY מנותק
                              YankyY מנותק
                              Yanky
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @גרפיקאית-מתקדמת-0 לחלץ עם ווינרר או עםמ7zip

                              אפשר לפנק בקפה
                              www.buymeacoffee.com/yankystechR

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                @דאבל זיפ

                                דאבלד מנותק
                                דאבלד מנותק
                                דאבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @גרפיקאית-מתקדמת-0 כמו שכתבו. אבל אני מניח שאין לך אותה, אז ווינראר.

                                arcivaty@gmail.com

                                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דאבלד דאבל

                                  @גרפיקאית-מתקדמת-0 כמו שכתבו. אבל אני מניח שאין לך אותה, אז ווינראר.

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גרפיקאית מתקדמת 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @דאבל ניסיתי ווינראר גם לא נותן על מה לוחצים כשנפתח חלונית?

                                  דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                    @דאבל ניסיתי ווינראר גם לא נותן על מה לוחצים כשנפתח חלונית?

                                    דאבלד מנותק
                                    דאבלד מנותק
                                    דאבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דאבל
                                    #37

                                    @גרפיקאית-מתקדמת-0 חלונית של?
                                    לפתוח את הקובץ שהורדת באמצעות ווינראר ולגרור את הקובץ שמופיע בפנים למקום אחר ואז יפתח חלון לסיסמה (1234)

                                    @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                                    גם לא נותן

                                    מה מופיע?

                                    arcivaty@gmail.com

                                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דאבלד דאבל

                                      @גרפיקאית-מתקדמת-0 חלונית של?
                                      לפתוח את הקובץ שהורדת באמצעות ווינראר ולגרור את הקובץ שמופיע בפנים למקום אחר ואז יפתח חלון לסיסמה (1234)

                                      @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                                      גם לא נותן

                                      מה מופיע?

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גרפיקאית מתקדמת 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #38

                                      @דאבל כתוב קובץ זדוני!!

                                      דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                        @דאבל כתוב קובץ זדוני!!

                                        דאבלד מנותק
                                        דאבלד מנותק
                                        דאבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @גרפיקאית-מתקדמת-0 זה בסדר הקובץ הזה אמין. ואולי הכי אמין בנושא הזה.
                                        צריך לכבות את האנטי וירוס עד אחרי פתיחה של הקובץ

                                        arcivaty@gmail.com

                                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דאבלד דאבל

                                          @גרפיקאית-מתקדמת-0 זה בסדר הקובץ הזה אמין. ואולי הכי אמין בנושא הזה.
                                          צריך לכבות את האנטי וירוס עד אחרי פתיחה של הקובץ

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גרפיקאית מתקדמת 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @דאבל כיביתי ועדיין

                                          דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר