דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. להורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם

להורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - ווינדוס 11
45 פוסטים 7 כותבים 7.7k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג גרפיקאית מתקדמת 0

    @דוד-משה-1 @מיגו-להוציא קניתי מחשב שיש בו ווינדוס 11 אבל וורד והכל לא עובד אז איך פורצים??

    מיגו להוציאמ מנותק
    מיגו להוציאמ מנותק
    מיגו להוציא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

    @דוד-משה-1 @מיגו-להוציא קניתי מחשב שיש בו ווינדוס 11 אבל וורד והכל לא עובד אז איך פורצים??

    יש תוכנה לפריצה של הוורד
    זה לא קשור לווינדוס עצמו

    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

      @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

      @דוד-משה-1 @מיגו-להוציא קניתי מחשב שיש בו ווינדוס 11 אבל וורד והכל לא עובד אז איך פורצים??

      יש תוכנה לפריצה של הוורד
      זה לא קשור לווינדוס עצמו

      ג מנותק
      ג מנותק
      גרפיקאית מתקדמת 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?

      מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ג גרפיקאית מתקדמת 0

        @מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?

        מיגו להוציאמ מנותק
        מיגו להוציאמ מנותק
        מיגו להוציא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
        #13

        @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

        @מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?

        כן

        כאן:
        https://mitmachim.top/post/62760

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

          @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

          @מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?

          כן

          כאן:
          https://mitmachim.top/post/62760

          ג מנותק
          ג מנותק
          גרפיקאית מתקדמת 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?

          מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גרפיקאית מתקדמת 0

            @מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?

            מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

            @מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?

            יש שם מדריך לפרטי פרטים,
            איפה הבעייה?

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

              @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

              @מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?

              יש שם מדריך לפרטי פרטים,
              איפה הבעייה?

              ג מנותק
              ג מנותק
              גרפיקאית מתקדמת 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @מיגו-להוציא אני לא בדיוק מבינה בזה.....

              מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג גרפיקאית מתקדמת 0 סימן נושא זה כשאלה ב
              • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                @מיגו-להוציא אני לא בדיוק מבינה בזה.....

                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                #17

                @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                @מיגו-להוציא אני לא בדיוק מבינה בזה.....

                לחפש בחיפוש של המחשב : PowerShell
                לעשות פתח כמנהל
                להדביק שם את זה:

                irm https://get.activated.win | iex
                

                וללחוץ אנטר.
                אחרי שנפתח הקובץ השחור כמו שיש במדריך שהבאתי, לוחצים על 2.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג מנותק
                  ג מנותק
                  גרפיקאית מתקדמת 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ

                  מיגו להוציאמ דאבלד 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                    אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ

                    מיגו להוציאמ מנותק
                    מיגו להוציאמ מנותק
                    מיגו להוציא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                    #19

                    @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                    אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ

                    לא יודע אם קיים כזה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                      אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ

                      דאבלד מנותק
                      דאבלד מנותק
                      דאבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                      שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ

                      אני מבין שכוונה שיש לך כבר אופיס ואת רוצה רק לפרוץ. נכון? (ולא להתקין מחדש)
                      הנה קישור להוריד לפתוח וללחוץ 1 או 2

                      arcivaty@gmail.com

                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • דאבלד דאבל

                        @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                        שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ

                        אני מבין שכוונה שיש לך כבר אופיס ואת רוצה רק לפרוץ. נכון? (ולא להתקין מחדש)
                        הנה קישור להוריד לפתוח וללחוץ 1 או 2

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גרפיקאית מתקדמת 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @דאבל תודה רבה!! ועל מה ללחוץ בפנים?

                        דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                          @דאבל תודה רבה!! ועל מה ללחוץ בפנים?

                          דאבלד מנותק
                          דאבלד מנותק
                          דאבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @גרפיקאית-מתקדמת-0

                          @דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                          פתוח וללחוץ 1 או 2

                          שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב

                          arcivaty@gmail.com

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דאבלד דאבל

                            @גרפיקאית-מתקדמת-0

                            @דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:

                            פתוח וללחוץ 1 או 2

                            שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גרפיקאית מתקדמת 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?צילום מסך 2024-08-19 182940.png

                            דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג מנותק
                              ג מנותק
                              גרפיקאית מתקדמת 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
                              #24

                              לחצתי על זה זה טוב???? מוריד לי וכתוב 7 שעות!!צילום מסך 2024-08-19 182940.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                @דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?צילום מסך 2024-08-19 182940.png

                                דאבלד מנותק
                                דאבלד מנותק
                                דאבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דאבל
                                #25

                                @גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
                                עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס

                                arcivaty@gmail.com

                                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דאבלד דאבל

                                  @גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
                                  עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גרפיקאית מתקדמת 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?

                                  דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                    @דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?

                                    דאבלד מנותק
                                    דאבלד מנותק
                                    דאבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @גרפיקאית-מתקדמת-0 https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1716673429402-kms_vl_all_aio_v52.zip

                                    arcivaty@gmail.com

                                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • דאבלד דאבל

                                      @גרפיקאית-מתקדמת-0 https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1716673429402-kms_vl_all_aio_v52.zip

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גרפיקאית מתקדמת 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
                                      #28

                                      @דאבל ירד תוך שנייה קובץ לחילוץ זה טוב? איך להתקדם?

                                      דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                        @דאבל ירד תוך שנייה קובץ לחילוץ זה טוב? איך להתקדם?

                                        דאבלד מנותק
                                        דאבלד מנותק
                                        דאבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דאבל
                                        #29

                                        @גרפיקאית-מתקדמת-0 מצויין
                                        לחלץ עם ווינראר או 7זיפ. הקוד הוא 1234
                                        ואז לפתוח את הקובץ כמנהל ואז ללחוץ 1 או 2

                                        arcivaty@gmail.com

                                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • דאבלד דאבל

                                          @גרפיקאית-מתקדמת-0 מצויין
                                          לחלץ עם ווינראר או 7זיפ. הקוד הוא 1234
                                          ואז לפתוח את הקובץ כמנהל ואז ללחוץ 1 או 2

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גרפיקאית מתקדמת 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @דאבל למה זה לא נותן לי לעשות קוד? עשיתי חילוץ הכל וזה כותב שיש שגיאה

                                          סליחה על הטרטורים.....

                                          דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר