בקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235
-
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
@מישהו12 אני צריך לנוקיה 235 אני רוצה לצרוב מהבית
ולכן הוא רשם לך שתקרא למעלה ותראה שכרגע אין גרסה ל235 בפורום
@שלוםפ רשם שכנראה הוא יעלה בשבועיים הקרובים -
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
@מישהו12 אני צריך לנוקיה 235 אני רוצה לצרוב מהבית
ולכן הוא רשם לך שתקרא למעלה ותראה שכרגע אין גרסה ל235 בפורום
@שלוםפ רשם שכנראה הוא יעלה בשבועיים הקרובים@שניאור-שמח יש גירסה?
-
@שניאור-שמח יש גירסה?
-
-
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
@שניאור-שמח c95d6238-1902-4bef-a871-328e685c9e06-RM-235_30.011_051.1_prd.customer.fpsx זה טוב?
מה זה?
מאיפה זה? -
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
@שניאור-שמח c95d6238-1902-4bef-a871-328e685c9e06-RM-235_30.011_051.1_prd.customer.fpsx זה טוב?
מה זה?
מאיפה זה? -
-
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
זה דרייבר ולא גרסה
וגם אם תמצא גרסה באינטרנט היא תיהיה לא כשרה, ומה שמסובך זה להכשיר.. -
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
זה דרייבר ולא גרסה
וגם אם תמצא גרסה באינטרנט היא תיהיה לא כשרה, ומה שמסובך זה להכשיר.. -
@שמערל אבל יש גם את הדפדפן במקש ה0
ולא הבתי מה זה הקובץ וורד ששלחת -
@שמערל אבל יש גם את הדפדפן במקש ה0
ולא הבתי מה זה הקובץ וורד ששלחת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות