בקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235
-
@שניאור-שמח יש גירסה?
-
-
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
@שניאור-שמח c95d6238-1902-4bef-a871-328e685c9e06-RM-235_30.011_051.1_prd.customer.fpsx זה טוב?
מה זה?
מאיפה זה? -
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
@שניאור-שמח c95d6238-1902-4bef-a871-328e685c9e06-RM-235_30.011_051.1_prd.customer.fpsx זה טוב?
מה זה?
מאיפה זה? -
-
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
זה דרייבר ולא גרסה
וגם אם תמצא גרסה באינטרנט היא תיהיה לא כשרה, ומה שמסובך זה להכשיר.. -
@שמערל כתב בבקשה | גרסה לפלאפון נוקיה 225/235:
זה דרייבר ולא גרסה
וגם אם תמצא גרסה באינטרנט היא תיהיה לא כשרה, ומה שמסובך זה להכשיר.. -
@שמערל אבל יש גם את הדפדפן במקש ה0
ולא הבתי מה זה הקובץ וורד ששלחת -
@שמערל אבל יש גם את הדפדפן במקש ה0
ולא הבתי מה זה הקובץ וורד ששלחת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות