דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו

בקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
17 פוסטים 4 כותבים 578 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ששמעוןש מחובר
    ששמעוןש מחובר
    ששמעון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ששמעון
    #1

    אני מדבר על המערכת הזאת:
    https://mitmachim.top/topic/37501/להורדה-windows-7-aero-blue-lite-edition-2016-x64-מערכת-הפעלה-7-לייט-בעברית-חבילת-עדכונים-2022
    של @KINGYOS
    אני מנסה להתקין על מחשב אסוס קטן וחלש מאוד [32 ג"ב 2 ראם] אבל די חדש,
    לאחר הצריבה עם רופוס זה נראה כך:
    a0c94e21-d41d-4986-af7c-e00de3ec6089-image.png
    [את המכווץ הכנסתי אחר כך].
    הבעיה שזה מוגדר ברופוס על MBR ולא GPT ולכן כנראה הביוס לא מוכן לקבל אותו,
    כמו שהוא לא מוכן לקבל 32 סיביות.
    3bb269e2-dbf1-49ff-bcb3-f47f67e086ce-image.png
    השאלה אם יש דרך להתגבר על זה, או אם יש מערכת דומה בלי הבעיה הזאת.
    התקנה מתוך המחשב [מהסייר] מהתיקיה הזאת:
    852ac2aa-3d98-4b7e-9c57-63201bb65b93-image.png
    גם כן לא מצליחה, עולה שגיאה:
    26654d46-0479-4d79-a222-4df793daf849-image.png
    אודה למי שיכול לעזור
    @יוסי-מחשבים @A0533057932 @משה-מזרחי

    יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ששמעוןש ששמעון

      אני מדבר על המערכת הזאת:
      https://mitmachim.top/topic/37501/להורדה-windows-7-aero-blue-lite-edition-2016-x64-מערכת-הפעלה-7-לייט-בעברית-חבילת-עדכונים-2022
      של @KINGYOS
      אני מנסה להתקין על מחשב אסוס קטן וחלש מאוד [32 ג"ב 2 ראם] אבל די חדש,
      לאחר הצריבה עם רופוס זה נראה כך:
      a0c94e21-d41d-4986-af7c-e00de3ec6089-image.png
      [את המכווץ הכנסתי אחר כך].
      הבעיה שזה מוגדר ברופוס על MBR ולא GPT ולכן כנראה הביוס לא מוכן לקבל אותו,
      כמו שהוא לא מוכן לקבל 32 סיביות.
      3bb269e2-dbf1-49ff-bcb3-f47f67e086ce-image.png
      השאלה אם יש דרך להתגבר על זה, או אם יש מערכת דומה בלי הבעיה הזאת.
      התקנה מתוך המחשב [מהסייר] מהתיקיה הזאת:
      852ac2aa-3d98-4b7e-9c57-63201bb65b93-image.png
      גם כן לא מצליחה, עולה שגיאה:
      26654d46-0479-4d79-a222-4df793daf849-image.png
      אודה למי שיכול לעזור
      @יוסי-מחשבים @A0533057932 @משה-מזרחי

      יעקב אליעזרי מנותק
      יעקב אליעזרי מנותק
      יעקב אליעזר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ששמעון
      זה מחשב של 2 ראם והמערכת הפעלה היא X64 זה לא מתאים

      ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

        @ששמעון
        זה מחשב של 2 ראם והמערכת הפעלה היא X64 זה לא מתאים

        ששמעוןש מחובר
        ששמעוןש מחובר
        ששמעון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.

        KINGYOSK יעקב אליעזרי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ששמעוןש ששמעון התייחס לנושא זה ב
        • ששמעוןש ששמעון

          @יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.

          KINGYOSK מנותק
          KINGYOSK מנותק
          KINGYOS
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @ששמעון את זה ראית?
          https://mitmachim.top/post/473267

          לצפייה במדריכים והתוכנות שפרסמתי לחצו כאן.
          לתגית שלי לחצו כאן.
          אפשר לדבר איתי:
          kingyosforums@gmail.com

          ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • KINGYOSK KINGYOS

            @ששמעון את זה ראית?
            https://mitmachim.top/post/473267

            ששמעוןש מחובר
            ששמעוןש מחובר
            ששמעון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @KINGYOS כן ראיתי, שאפו ענק לך!
            הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות. ניסיתי פעם.
            האם אתה חולק על זה? יש דרך להתגבר על זה?

            KINGYOSK תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ששמעוןש ששמעון

              @KINGYOS כן ראיתי, שאפו ענק לך!
              הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות. ניסיתי פעם.
              האם אתה חולק על זה? יש דרך להתגבר על זה?

              KINGYOSK מנותק
              KINGYOSK מנותק
              KINGYOS
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

              הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות.

              זה משפט מאוד בעייתי לפני תשעה באב....
              בכל אופן תתקין בבקשה את המערכת הזאת ותעדכן מה קורה.

              לצפייה במדריכים והתוכנות שפרסמתי לחצו כאן.
              לתגית שלי לחצו כאן.
              אפשר לדבר איתי:
              kingyosforums@gmail.com

              ששמעוןש 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • KINGYOSK KINGYOS

                @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

                הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות.

                זה משפט מאוד בעייתי לפני תשעה באב....
                בכל אופן תתקין בבקשה את המערכת הזאת ותעדכן מה קורה.

                ששמעוןש מחובר
                ששמעוןש מחובר
                ששמעון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @KINGYOS טוב ננסה, תודה רבה!.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ששמעוןש ששמעון

                  @יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.

                  יעקב אליעזרי מנותק
                  יעקב אליעזרי מנותק
                  יעקב אליעזר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב אליעזר
                  #8

                  @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

                  @יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.

                  מה לא קשור?
                  א''א להתקין מערכת של 64 סיביות על מחשב של 32 סיביות.

                  ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

                    @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

                    @יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.

                    מה לא קשור?
                    א''א להתקין מערכת של 64 סיביות על מחשב של 32 סיביות.

                    ששמעוןש מחובר
                    ששמעוןש מחובר
                    ששמעון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יעקב-אליעזר המעבד הוא 64 סיביות,
                    איפה ראית שהוא 32?

                    יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ששמעוןש ששמעון

                      @יעקב-אליעזר המעבד הוא 64 סיביות,
                      איפה ראית שהוא 32?

                      יעקב אליעזרי מנותק
                      יעקב אליעזרי מנותק
                      יעקב אליעזר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

                      איפה ראית שהוא 32?

                      2 ג'גה ראם זה בדר''כ 32 סיביות

                      ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

                        @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

                        איפה ראית שהוא 32?

                        2 ג'גה ראם זה בדר''כ 32 סיביות

                        ששמעוןש מחובר
                        ששמעוןש מחובר
                        ששמעון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @יעקב-אליעזר לכן כתבתי שזה לא קשור. כי הפעם זה לא...
                        מקוה שלא פגעתי ח"ו 🤒

                        יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ששמעוןש ששמעון

                          @יעקב-אליעזר לכן כתבתי שזה לא קשור. כי הפעם זה לא...
                          מקוה שלא פגעתי ח"ו 🤒

                          יעקב אליעזרי מנותק
                          יעקב אליעזרי מנותק
                          יעקב אליעזר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

                          לכן כתבתי שזה לא קשור. כי הפעם זה לא...

                          אני לא נביא
                          לא ידעתי שזו כוונתך... עכ''פ אני רואה שהסתדרת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • KINGYOSK KINGYOS

                            @ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:

                            הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות.

                            זה משפט מאוד בעייתי לפני תשעה באב....
                            בכל אופן תתקין בבקשה את המערכת הזאת ותעדכן מה קורה.

                            ששמעוןש מחובר
                            ששמעוןש מחובר
                            ששמעון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ששמעון
                            #13

                            @KINGYOS מעדכן:
                            כלום!
                            כלומר המערכת לא מזוהה במחשב.
                            יש את המערכת שמותקנת כבר, ומתחתיה אנטר SETUP, לוחץ על זה נפתח לי הביוס ושם אני רואה רק מערכת אחת - הקיימת במחשב.
                            כשאני מנסה מתוך הסייר, מופיעה שגיאה:
                            "התקנת וינדוס נתקלה בשגיאה בלתי צפויה הפעל מחדש את המערכת".
                            מפעיל מחדש כמנהל וזה וחוזר חלילה.
                            מה עושים?

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ששמעוןש ששמעון

                              @KINGYOS מעדכן:
                              כלום!
                              כלומר המערכת לא מזוהה במחשב.
                              יש את המערכת שמותקנת כבר, ומתחתיה אנטר SETUP, לוחץ על זה נפתח לי הביוס ושם אני רואה רק מערכת אחת - הקיימת במחשב.
                              כשאני מנסה מתוך הסייר, מופיעה שגיאה:
                              "התקנת וינדוס נתקלה בשגיאה בלתי צפויה הפעל מחדש את המערכת".
                              מפעיל מחדש כמנהל וזה וחוזר חלילה.
                              מה עושים?

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ייייי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @ששמעון
                              איפה בדיוק זה נתקע
                              זה שזה לא מופיע Boot Menu ?

                              ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י ייייי

                                @ששמעון
                                איפה בדיוק זה נתקע
                                זה שזה לא מופיע Boot Menu ?

                                ששמעוןש מחובר
                                ששמעוןש מחובר
                                ששמעון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @ייייי גם לא מופיע, וגם בהתקנה מתוך המחשב זה נתקע ומוציא שגיאה כנ"ל,
                                מחלץ קבצי זמניים, התקנה מתחילה, והופ! קופצת שגיאה שההתקנה נתקלה בבעיה בלתי צפויה.

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ששמעוןש ששמעון

                                  @ייייי גם לא מופיע, וגם בהתקנה מתוך המחשב זה נתקע ומוציא שגיאה כנ"ל,
                                  מחלץ קבצי זמניים, התקנה מתחילה, והופ! קופצת שגיאה שההתקנה נתקלה בבעיה בלתי צפויה.

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ייייי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @ששמעון
                                  מתוך המחשב אתה לא תצליח כנראה אין סיכוי
                                  אני מדבר בהתקנה חיצונית

                                  ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י ייייי

                                    @ששמעון
                                    מתוך המחשב אתה לא תצליח כנראה אין סיכוי
                                    אני מדבר בהתקנה חיצונית

                                    ששמעוןש מחובר
                                    ששמעוןש מחובר
                                    ששמעון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @ייייי כבר כתבתי - הוא לא מופיע בבוט מניו ולא בביוס.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר