בקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו
-
@KINGYOS כן ראיתי, שאפו ענק לך!
הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות. ניסיתי פעם.
האם אתה חולק על זה? יש דרך להתגבר על זה?@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות.
זה משפט מאוד בעייתי לפני תשעה באב....
בכל אופן תתקין בבקשה את המערכת הזאת ותעדכן מה קורה. -
@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות.
זה משפט מאוד בעייתי לפני תשעה באב....
בכל אופן תתקין בבקשה את המערכת הזאת ותעדכן מה קורה. -
@יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.
@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
@יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.
מה לא קשור?
א''א להתקין מערכת של 64 סיביות על מחשב של 32 סיביות. -
@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
@יעקב-אליעזר לא קשור אחד לשני.
מה לא קשור?
א''א להתקין מערכת של 64 סיביות על מחשב של 32 סיביות.@יעקב-אליעזר המעבד הוא 64 סיביות,
איפה ראית שהוא 32? -
@יעקב-אליעזר המעבד הוא 64 סיביות,
איפה ראית שהוא 32?@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
איפה ראית שהוא 32?
2 ג'גה ראם זה בדר''כ 32 סיביות
-
@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
איפה ראית שהוא 32?
2 ג'גה ראם זה בדר''כ 32 סיביות
@יעקב-אליעזר לכן כתבתי שזה לא קשור. כי הפעם זה לא...
מקוה שלא פגעתי ח"ו
-
@יעקב-אליעזר לכן כתבתי שזה לא קשור. כי הפעם זה לא...
מקוה שלא פגעתי ח"ו
@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
לכן כתבתי שזה לא קשור. כי הפעם זה לא...
אני לא נביא
לא ידעתי שזו כוונתך... עכ''פ אני רואה שהסתדרת -
@ששמעון כתב בבקשת מידע | וינדוס 7 לייט 64 סיביות לא מופיע בבוט מניו:
הבעיה היא שזה 32 סיביות, והמחשב שלי הוא די חדש ולפי מה ש"מייבין" אחד אמר לי הוא לא יכול להפעיל פחות מ 64 סיביות.
זה משפט מאוד בעייתי לפני תשעה באב....
בכל אופן תתקין בבקשה את המערכת הזאת ותעדכן מה קורה.@KINGYOS מעדכן:
כלום!
כלומר המערכת לא מזוהה במחשב.
יש את המערכת שמותקנת כבר, ומתחתיה אנטר SETUP, לוחץ על זה נפתח לי הביוס ושם אני רואה רק מערכת אחת - הקיימת במחשב.
כשאני מנסה מתוך הסייר, מופיעה שגיאה:
"התקנת וינדוס נתקלה בשגיאה בלתי צפויה הפעל מחדש את המערכת".
מפעיל מחדש כמנהל וזה וחוזר חלילה.
מה עושים? -
@KINGYOS מעדכן:
כלום!
כלומר המערכת לא מזוהה במחשב.
יש את המערכת שמותקנת כבר, ומתחתיה אנטר SETUP, לוחץ על זה נפתח לי הביוס ושם אני רואה רק מערכת אחת - הקיימת במחשב.
כשאני מנסה מתוך הסייר, מופיעה שגיאה:
"התקנת וינדוס נתקלה בשגיאה בלתי צפויה הפעל מחדש את המערכת".
מפעיל מחדש כמנהל וזה וחוזר חלילה.
מה עושים? -
@ייייי גם לא מופיע, וגם בהתקנה מתוך המחשב זה נתקע ומוציא שגיאה כנ"ל,
מחלץ קבצי זמניים, התקנה מתחילה, והופ! קופצת שגיאה שההתקנה נתקלה בבעיה בלתי צפויה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות