בעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?
-
@א-מ-ד @מיגו-להוציא חבר'ה תקשיבו הוא לא נותן לי להעתיק את החומר.
יש שגיאה כזו:
ולשאלה האם הגדרתי ממש לא כך הנגן הגיע.@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד @מיגו-להוציא חבר'ה תקשיבו הוא לא נותן לי להעתיק את החומר.
יש שגיאה כזו:
ולשאלה האם הגדרתי ממש לא כך הנגן הגיע.כתוב "אין מספיק מקום בדיסק להשלמת הפעולה"
פשוט תפנה שטח אחסון -
@א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@מיגו-להוציא זה לא מזיק למערכת עצמה - זה רק נתוני אפליקציות וקבצים
גם כשזה מוגדר כחלק מהאכסון??
@מיגו-להוציא כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@מיגו-להוציא זה לא מזיק למערכת עצמה - זה רק נתוני אפליקציות וקבצים
גם כשזה מוגדר כחלק מהאכסון??
המערכת יושבת על הזיכרון הפנימי של ה-16 GB, בלי קשר לכרטיס, והראיה שהמערכת עולה גם בלי הכרטיס
-
@מיגו-להוציא כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@מיגו-להוציא זה לא מזיק למערכת עצמה - זה רק נתוני אפליקציות וקבצים
גם כשזה מוגדר כחלק מהאכסון??
המערכת יושבת על הזיכרון הפנימי של ה-16 GB, בלי קשר לכרטיס, והראיה שהמערכת עולה גם בלי הכרטיס
@א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה. -
@א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.לענ"ד תלחץ, בכ"מ מסתבר שתהיה עוד שאלת הבהרה מאנדרואיד שיבדקו מה אתה עושה
-
@א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
עם מתאם הכרטיס לא עולה
שזה מתאים למה שכתבתי
-
@א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
אז לעשות 'שכח'?
כן, ואז תפרמט (אחרי גיבוי הנתונים)
אולי יש אפשרות בהגדרות אחסון להעביר את הנתונים לזיכרון פנימי@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.
ברור, מבחינת הנגן זה לא כרטיס בכלל
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
אז לעשות 'שכח'?
כן, ואז תפרמט (אחרי גיבוי הנתונים)
אולי יש אפשרות בהגדרות אחסון להעביר את הנתונים לזיכרון פנימי@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.
ברור, מבחינת הנגן זה לא כרטיס בכלל
@א-מ-ד הוא לא נותן לי להעתיק הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
-
@א-מ-ד הוא לא נותן לי להעתיק הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?
-
@א-מ-ד הוא לא נותן לי להעתיק הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?
@א-מ-ד הכרטיס כולו הוא 64 גיגה שמתוכו רק 13 גיגה מלאים...
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?
@א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?
אם יש שם כניסה לotg תנסה להעתיק דרך שם
-
@א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...
כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?
אם יש שם כניסה לotg תנסה להעתיק דרך שם
@מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה
-
@מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה
ולא למה?
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה
ולא למה?
@מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
תיקון: הוא לא נותן להדביק שם... -
@מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...@ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?
-
@ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?
@שקט כתבתי כבר למעלה שהכרטיס לא עולה.
-
@ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?
@שקט כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה
-
@מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...איפה זה "שם"
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...איפה זה "שם"
@מיגו-להוציא
@מיגו-להוציא כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:איפה זה "שם"
בתוך המערכת.
-
@שקט כתבתי כבר למעלה שהכרטיס לא עולה.
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:
@שקט כתבתי כבר למעלה שהכרטיס לא עולה.
חשבתי שחיברת לנגן עם מתאם...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות