דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?

בעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר נגנים ותוכנותיהם
55 פוסטים 6 כותבים 1.8k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

    @מיגו-להוציא כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

    @א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

    @מיגו-להוציא זה לא מזיק למערכת עצמה - זה רק נתוני אפליקציות וקבצים

    גם כשזה מוגדר כחלק מהאכסון??

    המערכת יושבת על הזיכרון הפנימי של ה-16 GB, בלי קשר לכרטיס, והראיה שהמערכת עולה גם בלי הכרטיס

    ב מנותק
    ב מנותק
    ברי קלמנוביץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
    #24

    @א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
    דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.

    מיגו להוציאמ א.מ.ד.א 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ב ברי קלמנוביץ

      @א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
      דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.

      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #25

      @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

      @א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
      דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.

      לענ"ד תלחץ, בכ"מ מסתבר שתהיה עוד שאלת הבהרה מאנדרואיד שיבדקו מה אתה עושה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב ברי קלמנוביץ

        @א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
        דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.

        מיגו להוציאמ מנותק
        מיגו להוציאמ מנותק
        מיגו להוציא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

        עם מתאם הכרטיס לא עולה

        שזה מתאים למה שכתבתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב ברי קלמנוביץ

          @א-מ-ד אז לעשות 'שכח'?
          דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.

          א.מ.ד.א מנותק
          א.מ.ד.א מנותק
          א.מ.ד.
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

          אז לעשות 'שכח'?

          כן, ואז תפרמט (אחרי גיבוי הנתונים)
          אולי יש אפשרות בהגדרות אחסון להעביר את הנתונים לזיכרון פנימי

          @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

          דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.

          ברור, מבחינת הנגן זה לא כרטיס בכלל

          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

            @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

            אז לעשות 'שכח'?

            כן, ואז תפרמט (אחרי גיבוי הנתונים)
            אולי יש אפשרות בהגדרות אחסון להעביר את הנתונים לזיכרון פנימי

            @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

            דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה.

            ברור, מבחינת הנגן זה לא כרטיס בכלל

            ב מנותק
            ב מנותק
            ברי קלמנוביץ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
            #28

            @א-מ-ד הוא לא נותן לי להעתיק הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

            א.מ.ד.א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ב ברי קלמנוביץ

              @א-מ-ד הוא לא נותן לי להעתיק הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

              א.מ.ד.א מנותק
              א.מ.ד.א מנותק
              א.מ.ד.
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

              @א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

              כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?

              מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

              ב מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ב ברי קלמנוביץ

                @א-מ-ד הוא לא נותן לי להעתיק הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

                א.מ.ד.א מנותק
                א.מ.ד.א מנותק
                א.מ.ד.
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #30

                @ברי-קלמנוביץ תנסה בהגדרות אחסון אם יש אפשרות להעתיק לזיכרון הפנימי

                מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                  @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                  @א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

                  כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  ברי קלמנוביץ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #31

                  @א-מ-ד הכרטיס כולו הוא 64 גיגה שמתוכו רק 13 גיגה מלאים...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                    @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                    @א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

                    כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?

                    מיגו להוציאמ מנותק
                    מיגו להוציאמ מנותק
                    מיגו להוציא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    @א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                    @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                    @א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

                    כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?

                    אם יש שם כניסה לotg תנסה להעתיק דרך שם

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                      @א-מ-ד כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                      @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                      @א-מ-ד הוא כותב את אותה שגיאה גם באונקי שיש 75 גיגה פנויים...

                      כמה מקום תפוס בכרטיס הזה?

                      אם יש שם כניסה לotg תנסה להעתיק דרך שם

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      ברי קלמנוביץ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      @מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה

                      מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב ברי קלמנוביץ

                        @מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה

                        מיגו להוציאמ מנותק
                        מיגו להוציאמ מנותק
                        מיגו להוציא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #34

                        @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                        @מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה

                        ולא למה?

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                          @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                          @מיגו-להוציא יש לי גישה רק לתיקיות מערכת עצמה

                          ולא למה?

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          ברי קלמנוביץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
                          #35

                          @מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
                          תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...

                          ש מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ב ברי קלמנוביץ

                            @מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
                            תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שקט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #36

                            @ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?

                            ב מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • ש שקט

                              @ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              ברי קלמנוביץ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #37

                              @שקט כתבתי כבר למעלה שהכרטיס לא עולה.

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שקט

                                @ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?

                                מיגו להוציאמ מנותק
                                מיגו להוציאמ מנותק
                                מיגו להוציא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #38

                                @שקט כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                @ברי-קלמנוביץ מה קורה כשאתה מחבר את הכרטיס ישר למחשב?

                                @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                דרך אגב עם מתאם הכרטיס לא עולה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב ברי קלמנוביץ

                                  @מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
                                  תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...

                                  מיגו להוציאמ מנותק
                                  מיגו להוציאמ מנותק
                                  מיגו להוציא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #39

                                  @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                  @מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
                                  תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...

                                  איפה זה "שם"

                                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                    @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                    @מיגו-להוציא ששם זה יכול להזיק למערכת של הנגן לא כך?
                                    תיקון: הוא לא נותן להדביק שם...

                                    איפה זה "שם"

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    ברי קלמנוביץ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
                                    #40

                                    @מיגו-להוציא
                                    @מיגו-להוציא כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                    איפה זה "שם"

                                    בתוך המערכת.

                                    מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב ברי קלמנוביץ

                                      @שקט כתבתי כבר למעלה שהכרטיס לא עולה.

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שקט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שקט
                                      #41

                                      @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                      @שקט כתבתי כבר למעלה שהכרטיס לא עולה.

                                      חשבתי שחיברת לנגן עם מתאם...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב ברי קלמנוביץ

                                        @מיגו-להוציא
                                        @מיגו-להוציא כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                        איפה זה "שם"

                                        בתוך המערכת.

                                        מיגו להוציאמ מנותק
                                        מיגו להוציאמ מנותק
                                        מיגו להוציא
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #42

                                        @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                        @מיגו-להוציא בתוך המערכת.

                                        באמת שלא הבנתי.
                                        יש את הכרטיס שמוגדר כאכסון פנימי.
                                        למחשב אי אפשר להעתיק מפני שגיאה כלשהי.
                                        בotg?

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                          @ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | נגן שהמערכת שלו יושבת על כרטיס חיצוני, מכירים? מה הפתרון?:

                                          @מיגו-להוציא בתוך המערכת.

                                          באמת שלא הבנתי.
                                          יש את הכרטיס שמוגדר כאכסון פנימי.
                                          למחשב אי אפשר להעתיק מפני שגיאה כלשהי.
                                          בotg?

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          ברי קלמנוביץ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #43

                                          @מיגו-להוציא תסביר לי מה זה otg

                                          מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר