איך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?
-
@anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:
@1divid יכול הליות, גם בזום אחרי כמה שניות זה נתקע

זה כבר קשור אליך
@1divid איך אני יכול לסדר את זה?
-
@1divid איך אני יכול לסדר את זה?
@anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:
@1divid איך אני יכול לסדר את זה?
איזה חברה אתה [של האינטרנט -ספק]
-
@anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:
@1divid איך אני יכול לסדר את זה?
איזה חברה אתה [של האינטרנט -ספק]
@1divid נטפרי
-
נראה לי שהבעיה בחברה לדעתי סקייפ מאוד טוב
-
נראה לי שהבעיה בחברה לדעתי סקייפ מאוד טוב
-
@א-א אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:
נראה לי שהבעיה בחברה לדעתי סקייפ מאוד טוב
זה מה שאמרתי לו כול מה שהוא כתב למעלה עובדים חלק [אני לא בדקתי אבל אני יודע] אז כנראה יש לו בעיה בקליטה
@1divid אמרתי שגם אם אין הרבה קליטה סקייפ יכול לעבוד מאוד טוב.
-
כנראה הבעיה אצלי, אחרי כ5 שניות שהדלקתי את סקייפ זה נתקע ולא זז
-
יש למישהו פתרון ???

-
@1divid נטפרי
@anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:
@1divid נטפרי
זה לא הספק זה הסינון מי הספק (פאלפון, סלקום, פרטנר....)
-
יש למישהו פתרון ???

@anti-malware אין מה לעשות האינטרנט על נטסטיק לא משהו בכלל
-
זה לא נטסטיק אלא ויפי. ואיך אני יודע מי הספק?
-
זה לא נטסטיק אלא ויפי. ואיך אני יודע מי הספק?
@anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:
ואיך אני יודע מי הספק?
אצל מי עשית קו אינטרנט?
-
@מוטי-ברנד לא אני עשיתי, אני משתמש בויפי של מישהו אחר. יש אפשרות לבדוק את זה דרך המחשב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות