דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. איך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?

איך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 5 כותבים 549 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A anti malware

    אני מעוניין לעשות שיחת וידאו אבל - זום עולה כסף אם רוצים שיחה ארוכה - גוגל מיט כל שנייה קופץ - סקייפ נתקע - מיקרוסופט מיטינג ( או משהו כזה ) גם נתקע סיסקו אין לי מושג איך משתמשים וגם נתקע.

    1divid1 מנותק
    1divid1 מנותק
    1divid
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
    #2

    @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

    אני מעוניין לעשות שיחת וידאו אבל - זום עולה כסף אם רוצים שיחה ארוכה - גוגל מיט כל שנייה קופץ - סקייפ נתקע - מיקרוסופט מיטינג ( או משהו כזה ) גם נתקע סיסקו אין לי מושג איך משתמשים וגם נתקע.

    כמה זמן אתה צריך? כשר?

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • 1divid1 1divid

      @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

      אני מעוניין לעשות שיחת וידאו אבל - זום עולה כסף אם רוצים שיחה ארוכה - גוגל מיט כל שנייה קופץ - סקייפ נתקע - מיקרוסופט מיטינג ( או משהו כזה ) גם נתקע סיסקו אין לי מושג איך משתמשים וגם נתקע.

      כמה זמן אתה צריך? כשר?

      A מנותק
      A מנותק
      anti malware
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @1divid שעה/ שעתיים

      זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

      1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A anti malware

        @1divid שעה/ שעתיים

        1divid1 מנותק
        1divid1 מנותק
        1divid
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

        @1divid שעה/ שעתיים

        [ווצאפ] וזכור לי שגוגל הוציאו משהו שיותר משעה וחינם בזום אתה יכול לעשות עד 40 דקות כול פעם

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • 1divid1 1divid

          @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

          @1divid שעה/ שעתיים

          [ווצאפ] וזכור לי שגוגל הוציאו משהו שיותר משעה וחינם בזום אתה יכול לעשות עד 40 דקות כול פעם

          A מנותק
          A מנותק
          anti malware
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @1divid אין לי ווצאפ, אבל אני ינסה את העצה לגבי זום תודה!

          זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

          1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A anti malware

            @1divid אין לי ווצאפ, אבל אני ינסה את העצה לגבי זום תודה!

            1divid1 מנותק
            1divid1 מנותק
            1divid
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

            @1divid אין לי ווצאפ, אבל אני ינסה את העצה לגבי זום תודה!

            ולמה סקייפ נתקע זה לא אמור לקרות אולי בעיה בקליטה?

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 1divid1 1divid

              @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

              @1divid אין לי ווצאפ, אבל אני ינסה את העצה לגבי זום תודה!

              ולמה סקייפ נתקע זה לא אמור לקרות אולי בעיה בקליטה?

              A מנותק
              A מנותק
              anti malware
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @1divid יכול הליות, גם בזום אחרי כמה שניות זה נתקע 😞

              זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

              1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A anti malware

                @1divid יכול הליות, גם בזום אחרי כמה שניות זה נתקע 😞

                1divid1 מנותק
                1divid1 מנותק
                1divid
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                @1divid יכול הליות, גם בזום אחרי כמה שניות זה נתקע 😞

                זה כבר קשור אליך

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 1divid1 1divid

                  @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                  @1divid יכול הליות, גם בזום אחרי כמה שניות זה נתקע 😞

                  זה כבר קשור אליך

                  A מנותק
                  A מנותק
                  anti malware
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @1divid איך אני יכול לסדר את זה?

                  זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                  1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A anti malware

                    @1divid איך אני יכול לסדר את זה?

                    1divid1 מנותק
                    1divid1 מנותק
                    1divid
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                    @1divid איך אני יכול לסדר את זה?

                    איזה חברה אתה [של האינטרנט -ספק]

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • 1divid1 1divid

                      @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                      @1divid איך אני יכול לסדר את זה?

                      איזה חברה אתה [של האינטרנט -ספק]

                      A מנותק
                      A מנותק
                      anti malware
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @1divid נטפרי

                      זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ? מנותק
                        ? מנותק
                        משתמש שנמחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        נראה לי שהבעיה בחברה לדעתי סקייפ מאוד טוב

                        1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ? משתמש שנמחק

                          נראה לי שהבעיה בחברה לדעתי סקייפ מאוד טוב

                          1divid1 מנותק
                          1divid1 מנותק
                          1divid
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @א-א אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                          נראה לי שהבעיה בחברה לדעתי סקייפ מאוד טוב

                          זה מה שאמרתי לו כול מה שהוא כתב למעלה עובדים חלק [אני לא בדקתי אבל אני יודע] אז כנראה יש לו בעיה בקליטה

                          ? תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 1divid1 1divid

                            @א-א אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                            נראה לי שהבעיה בחברה לדעתי סקייפ מאוד טוב

                            זה מה שאמרתי לו כול מה שהוא כתב למעלה עובדים חלק [אני לא בדקתי אבל אני יודע] אז כנראה יש לו בעיה בקליטה

                            ? מנותק
                            ? מנותק
                            משתמש שנמחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @1divid אמרתי שגם אם אין הרבה קליטה סקייפ יכול לעבוד מאוד טוב.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • A מנותק
                              A מנותק
                              anti malware
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              כנראה הבעיה אצלי, אחרי כ5 שניות שהדלקתי את סקייפ זה נתקע ולא זז

                              זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A מנותק
                                A מנותק
                                anti malware
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                יש למישהו פתרון ???🙇

                                זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                                מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A anti malware

                                  @1divid נטפרי

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shloimy
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                                  @1divid נטפרי

                                  זה לא הספק זה הסינון מי הספק (פאלפון, סלקום, פרטנר....)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • A anti malware

                                    יש למישהו פתרון ???🙇

                                    מוטי ברנדמ מנותק
                                    מוטי ברנדמ מנותק
                                    מוטי ברנד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @anti-malware אין מה לעשות האינטרנט על נטסטיק לא משהו בכלל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A מנותק
                                      A מנותק
                                      anti malware
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      זה לא נטסטיק אלא ויפי. ואיך אני יודע מי הספק?

                                      זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                                      מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A anti malware

                                        זה לא נטסטיק אלא ויפי. ואיך אני יודע מי הספק?

                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @anti-malware אמר באיך אני יכול לעשות בצורה החינמית והטובה ביותר שיחת וידאו?:

                                        ואיך אני יודע מי הספק?

                                        אצל מי עשית קו אינטרנט?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A מנותק
                                          A מנותק
                                          anti malware
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי anti malware
                                          #21

                                          @מוטי-ברנד לא אני עשיתי, אני משתמש בויפי של מישהו אחר. יש אפשרות לבדוק את זה דרך המחשב?

                                          זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר