בקשת מידע | אנדרואיד למחשב על אונקי
-
@ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
אני חושב שזה רק לווינדוס.
תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך -
@ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
אני חושב שזה רק לווינדוס.
תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך@zalmensmok תודה רבה.
ניסיתי עם וינטוי.
וזה מגיע לאותו מצב, מסך שחור מואר קצת וזהו.אם יש למישהו פתרון, תודה רבה.
-
@ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
אני חושב שזה רק לווינדוס.
תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך@zalmensmok כתב בבקשת מידע | אנדרואיד למחשב על אונקי:
@ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
אני חושב שזה רק לווינדוס.
תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לךבפוסט הזה כתבו @יוסי-מחשבים ו @שלמה-ווייס, שצורבים עם רופוס.
בכל אופן, אולי אני טועה בהגדרה.
בביוס המחשב מזהה את האונקי לפי שם היצרן [סאנדיסק] ולא בשם שנשמר בונטוי או ברופוס.
בחרתי את האונקי הזה, ואז עולה רשימה עם כמה אופציות של אנדרואיד,
בחרתי את האופציה הראשונה LIVE [בלחיצת אנטר]באנדרואיד הזה: android-x86 המסך נשאר שחור כנ"ל
באנדרואיד: BlissOS-14.3-x86 אחרי כמה שניות נדלק הווינדוס רגיל.אשמח לפתרון.
תודה רבה. -
@zalmensmok כתב בבקשת מידע | אנדרואיד למחשב על אונקי:
@ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
אני חושב שזה רק לווינדוס.
תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לךבפוסט הזה כתבו @יוסי-מחשבים ו @שלמה-ווייס, שצורבים עם רופוס.
בכל אופן, אולי אני טועה בהגדרה.
בביוס המחשב מזהה את האונקי לפי שם היצרן [סאנדיסק] ולא בשם שנשמר בונטוי או ברופוס.
בחרתי את האונקי הזה, ואז עולה רשימה עם כמה אופציות של אנדרואיד,
בחרתי את האופציה הראשונה LIVE [בלחיצת אנטר]באנדרואיד הזה: android-x86 המסך נשאר שחור כנ"ל
באנדרואיד: BlissOS-14.3-x86 אחרי כמה שניות נדלק הווינדוס רגיל.אשמח לפתרון.
תודה רבה.@שלמה ווייס
אם מותר לשאול איך הסתדרת בסוף אם הבעיה הזאת?
https://mitmachim.top/post/93631
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות