דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשת מידע | אנדרואיד למחשב על אונקי

בקשת מידע | אנדרואיד למחשב על אונקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
5 פוסטים 2 כותבים 244 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    ישראל 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    התקנתי עם רופוס כמה גירסאות שהעלו @מתושלח ו @אביי על אונקי, ובכולם אותו דבר: אחרי הבחירה בביוס [מחשב אסוס] על האונקי, המסך נכבה [עם מעט אור למטה] ונשאר כך ...

    תודה רבה

    zalmensmokZ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י ישראל 2

      התקנתי עם רופוס כמה גירסאות שהעלו @מתושלח ו @אביי על אונקי, ובכולם אותו דבר: אחרי הבחירה בביוס [מחשב אסוס] על האונקי, המסך נכבה [עם מעט אור למטה] ונשאר כך ...

      תודה רבה

      zalmensmokZ מנותק
      zalmensmokZ מנותק
      zalmensmok
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי zalmensmok
      #2

      @ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
      אני חושב שזה רק לווינדוס.
      תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך

      י 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • zalmensmokZ zalmensmok

        @ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
        אני חושב שזה רק לווינדוס.
        תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך

        י מנותק
        י מנותק
        ישראל 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @zalmensmok תודה רבה.
        ניסיתי עם וינטוי.
        וזה מגיע לאותו מצב, מסך שחור מואר קצת וזהו.

        אם יש למישהו פתרון, תודה רבה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • zalmensmokZ zalmensmok

          @ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
          אני חושב שזה רק לווינדוס.
          תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך

          י מנותק
          י מנותק
          ישראל 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 2
          #4

          @zalmensmok כתב בבקשת מידע | אנדרואיד למחשב על אונקי:

          @ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
          אני חושב שזה רק לווינדוס.
          תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך

          בפוסט הזה כתבו @יוסי-מחשבים ו @שלמה-ווייס, שצורבים עם רופוס.
          בכל אופן, אולי אני טועה בהגדרה.
          בביוס המחשב מזהה את האונקי לפי שם היצרן [סאנדיסק] ולא בשם שנשמר בונטוי או ברופוס.
          בחרתי את האונקי הזה, ואז עולה רשימה עם כמה אופציות של אנדרואיד,
          בחרתי את האופציה הראשונה LIVE [בלחיצת אנטר]

          באנדרואיד הזה: android-x86 המסך נשאר שחור כנ"ל
          באנדרואיד: BlissOS-14.3-x86 אחרי כמה שניות נדלק הווינדוס רגיל.

          אשמח לפתרון.
          תודה רבה.

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י ישראל 2

            @zalmensmok כתב בבקשת מידע | אנדרואיד למחשב על אונקי:

            @ישראל-2 אתה בטוח שצורבים את זה עם רופוס?
            אני חושב שזה רק לווינדוס.
            תנסה להפעיל ונטוי על האונקי ואח"כ להעתיק את האנדרואיד לאונקי זה אמור לעבוד לך

            בפוסט הזה כתבו @יוסי-מחשבים ו @שלמה-ווייס, שצורבים עם רופוס.
            בכל אופן, אולי אני טועה בהגדרה.
            בביוס המחשב מזהה את האונקי לפי שם היצרן [סאנדיסק] ולא בשם שנשמר בונטוי או ברופוס.
            בחרתי את האונקי הזה, ואז עולה רשימה עם כמה אופציות של אנדרואיד,
            בחרתי את האופציה הראשונה LIVE [בלחיצת אנטר]

            באנדרואיד הזה: android-x86 המסך נשאר שחור כנ"ל
            באנדרואיד: BlissOS-14.3-x86 אחרי כמה שניות נדלק הווינדוס רגיל.

            אשמח לפתרון.
            תודה רבה.

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שלמה ווייס
            אם מותר לשאול איך הסתדרת בסוף אם הבעיה הזאת?
            https://mitmachim.top/post/93631

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר