שאלה | איך עובדים עם תוכנת 'פיענוח סיסמא'
-
שלום. יש לי תוכנה בשם 'פיענוח סיסמא' ורציתי לדעת איך עובדים איתה. האם צריך לפרמט את האון-קי לפני ההתקנה? כיצד מתקינים את התוכנה באון-קי? האם צריך 'לצרוב' את התוכנה באון-קי? אם כן איך עושים את זה? תודה מראש.
-
@אלף-שין ,תודה.
אני מעלה את התוכנה.
IsoBurner.exe
בתקווה שהקובץ עלה בצורה טובה. -
@משה-מזרחי אשמח להסבר....
-
זאת תוכנה לשימוש בקבצי ISO
https://www.passcape.com/passcape_iso_burner -
תודה.
ראשית העליתי בפעם האחרונה בטעות את הקובץ הלא נכון.
הקובץ הנכון הוא: 79ede375-137e-4565-8b4f-bd7c1865de46-autorun.inf (בתקווה שהפעם זהו הקובץ הנכון...)
בעזרת הבורא הצלחתי לצרוב את התוכנה בדיסק און קי.
כעת רצוני לדעת כיצד אני משתמש בתוכנה: ההתחלה לכאורה היא כך: לחבר את הדיסק און-קי למחשב, להפעיל, וללחוץ F12 וכך המחשב מפעיל את מערכת ההפעלה דרך המחשב.
אשמח להסבר איך אני מתקדם מכאן: כיצד אני מגלה את הסיסמא? האם הוא מאפס את הסיסמא או רק חושף אותה?
אשמח להסבר מפורט כיצד לעבוד עם התוכנה.
תודה רבה. -
שלום. יש לי תוכנה בשם 'פיענוח סיסמא' ורציתי לדעת איך עובדים איתה. האם צריך לפרמט את האון-קי לפני ההתקנה? כיצד מתקינים את התוכנה באון-קי? האם צריך 'לצרוב' את התוכנה באון-קי? אם כן איך עושים את זה? תודה מראש.
@free כתב בשאלה | איך עובדים עם תוכנת 'פיענוח סיסמא':
שלום. יש לי תוכנה בשם 'פיענוח סיסמא' ורציתי לדעת איך עובדים איתה. האם צריך לפרמט את האון-קי לפני ההתקנה? כיצד מתקינים את התוכנה באון-קי? האם צריך 'לצרוב' את התוכנה באון-קי? אם כן איך עושים את זה? תודה מראש.
אולי תשאל את החבר הזה ש"קיבלת" ממנו את התוכנה איך משתמשים איתה??
-
@free כתב בשאלה | איך עובדים עם תוכנת 'פיענוח סיסמא':
שלום. יש לי תוכנה בשם 'פיענוח סיסמא' ורציתי לדעת איך עובדים איתה. האם צריך לפרמט את האון-קי לפני ההתקנה? כיצד מתקינים את התוכנה באון-קי? האם צריך 'לצרוב' את התוכנה באון-קי? אם כן איך עושים את זה? תודה מראש.
אולי תשאל את החבר הזה ש"קיבלת" ממנו את התוכנה איך משתמשים איתה??
-
@free כדאי שתפרט את הצורך שלך בדיוק
אולי נוכל לעזור לך באמצעים נוספים -
אני רוצה לדעת איך משתמשים בתוכנה.
היא אמורה לפענח סיסמאות של windows.
רצוני לדעת כיצד להשתמש בה, כלומר: אני מכניס את האון-קי למחשב, מפעיל אותו, לוחץF12, ואז מופיע לי חלון באנגלית שאיני יודע כיצד משם אני מגיע לפיענוח הסיסמא.
העתקתי כאן שתים מהקבצים שמופיעים בתיקיה, נדמה לי שאלו קבצי הוראות.
f51ccd2d-af1b-40be-b1bf-c60eed686978-manual.txt961d4e86-4107-4e12-8843-3db296931b7a-readme.txt
אשמח להדרכה.
תודה לכל מי שמנסה לעזור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות