מדריך | מדריך לפתיחת בוטלואדר בסמסונג
מדריכים - סמסונג
1
פוסטים
1
כותבים
806
צפיות
1
עוקבים
-
יש הרבה מדריכים על פתיחת בוטלואדר אבל כמעט כולם לא מעודכנים
אז בא נתחיל:
(יש לפתוח מצב מפתח קודם)- היכנסו להגדרות מפתח>ביטול נעילת oem
- פתחו את המתג ולחצו אישור על ההודעה
- עכשיו כבו את המכשיר
- חברו את המכשיר עם כבל usb למחשב (אין צורך לפתוח שום תוכנה)
- לחצו לחיצה ארוכה על שני לחצני הווליום (ללא לחצן ההפעלה), יופיע על המסך הודעה באנגלית יש ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצן הווליום
העליון עד שמופיעה הודעה באנגלית: unlock bootloader? יש לחיצה קצרה על ווליום עליון לאישור
וזהו!
הפלאפון יופעל מחדש עם בוטלואדר פתוח!
שימו לב, סמסונג נלחמת כל העת בפתיחת הבוטלואדר ולכן בכל הפעלה תראו הודעה כזו: יש ללחוץ לחיצה קצרה על לחצן ההפעלה בשביל להמשיך
וזהו, חזרו לשורה של ״ביטול נעילת oem" בהגדרות מפתח ותראו שכתוב שכבר בוטל
-
M MAKRO התייחס לנושא זה ב
-
ת תצמנ התייחס לנושא זה ב
-
R RearmostPant23 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות