שאלה | תגובה - מדריך לפתיחת בוטלואדר בסמסונג
-
https://mitmachim.top/topic/71678/מדריך-מדריך-לפתיחת-בוטלואדר-בסמסונג
@מתושלח-הבבלי עשיתי כמו שכתבת, לא עובד. מה יכול להיות שפספסתי?
שלב 5 לא עושה כלום.
כלומר אני לוחץ על 2 הכפתורים ומאומה לא קורה -
https://mitmachim.top/topic/71678/מדריך-מדריך-לפתיחת-בוטלואדר-בסמסונג
@מתושלח-הבבלי עשיתי כמו שכתבת, לא עובד. מה יכול להיות שפספסתי?
שלב 5 לא עושה כלום.
כלומר אני לוחץ על 2 הכפתורים ומאומה לא קורה@למה-באתי כתב במדריך | לפני שאתם מתעסקים עם אנדרואיד חובה לקרוא את זה!!:
לפתוח בוטלנדר. אפשר ע''י פאסטבוט או ע''י עוד כלי שהובא כאן בפורום. (שימו לב שזה מאפס את המכשיר).
ראיתי בכמה מקומות שכותבים שבסמסונג זה יכול להיות פשוט יותר, כמו שגם @מתושלח-הבבלי כתב כאן
אבל לא הצלחתי.
אני לוחץ ארוך על כפתורי הווליום ומאומה לא קורה.
אולי יש לך מה לומר? -
M MAKRO סימן נושא זה כשאלה ב
-
@למה-באתי כתב במדריך | לפני שאתם מתעסקים עם אנדרואיד חובה לקרוא את זה!!:
לפתוח בוטלנדר. אפשר ע''י פאסטבוט או ע''י עוד כלי שהובא כאן בפורום. (שימו לב שזה מאפס את המכשיר).
ראיתי בכמה מקומות שכותבים שבסמסונג זה יכול להיות פשוט יותר, כמו שגם @מתושלח-הבבלי כתב כאן
אבל לא הצלחתי.
אני לוחץ ארוך על כפתורי הווליום ומאומה לא קורה.
אולי יש לך מה לומר? -
@MAKRO פתחת את האופציה באפשרויות למפתחים?
מה המכשיר מראה כשזה קורה? מתחיל להטעין?
תנסה להתקין דרייבר של סמסונג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
