באג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X
-
שלום,
לאחרונה כשאני רוצה לסגור תמונה , אין אפשרות דרך ה -X
רק דרך שורת המשימות .
זה קורה בשתי מחשבים
מישהו נתקל בזה? יודעים איך אפשר לסדר?
תודה. -
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
-
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
-
ח חוש טכני סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
-
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים -
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים -
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
אני עשיתי את זה בשתי מחשבים וזה עזר
-
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים@יצחק-f כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
-
גם אצלי הבאג עדיין קיים
יש לי בבית כמה מחשבים , אחד תקין מלפני כמה ימים
והשני עדיין עם הבאג
לא זכור לי שעשיתי משהו מיוחד במחשב שהתמונות נסגרות באיקס.@חוש-טכני כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והשני עדיין עם הבאג
@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסי להסיר את התמונות ולהתקין שוב
-
@חוש-טכני כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והשני עדיין עם הבאג
@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסי להסיר את התמונות ולהתקין שוב
@שניאור-שמח
מה זאת אומרת להסיר ולהתקין שוב
את מה? להתקין מחדש ווינדוס?!.. -
@שניאור-שמח
מה זאת אומרת להסיר ולהתקין שוב
את מה? להתקין מחדש ווינדוס?!..@יצחק-f כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@שניאור-שמח
מה זאת אומרת להסיר ולהתקין שוב
את מה? להתקין מחדש ווינדוס?!..את האפליקציה של התמונות,, תסיר אותה ותתקין מחדש
-
@יצחק-f כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@שניאור-שמח
מה זאת אומרת להסיר ולהתקין שוב
את מה? להתקין מחדש ווינדוס?!..את האפליקציה של התמונות,, תסיר אותה ותתקין מחדש
@שניאור-שמח אשמח אם תוכל להסביר איך לעשות זאת
-
@שניאור-שמח אשמח אם תוכל להסביר איך לעשות זאת
@היי-לכולם כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@שניאור-שמח אשמח אם תוכל להסביר איך לעשות זאת
מחפש בהתחל את אפליקציית 'תמונות' לוחץ 'הסרה' הולך ל'חנות מייקרוסופט' מחפש 'תמונות' ומתקין..
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
