באג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
כונטרול w
וואו תודה , לא הכרתי את הקיצור הזה.
-
ח חוש טכני סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חוש טכני סימן נושא זה כנפתר ב
-
שלום,
לאחרונה כשאני רוצה לסגור תמונה , אין אפשרות דרך ה -X
רק דרך שורת המשימות .
זה קורה בשתי מחשבים
מישהו נתקל בזה? יודעים איך אפשר לסדר?
תודה.@חוש-טכני כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
שלום,
לאחרונה כשאני רוצה לסגור תמונה , אין אפשרות דרך ה -X
רק דרך שורת המשימות .
זה קורה בשתי מחשבים
מישהו נתקל בזה? יודעים איך אפשר לסדר ?
תודה.קרה גם לי
ניסיתי הכל כולל איפוס לאפליקציה וכן מחיקה והתקנה מחדש.
בסוף עשיתי התקנה נקייה לווינדוס (לא רק בגלל זה)
וכמובן זה עזר -
שלום,
לאחרונה כשאני רוצה לסגור תמונה , אין אפשרות דרך ה -X
רק דרך שורת המשימות .
זה קורה בשתי מחשבים
מישהו נתקל בזה? יודעים איך אפשר לסדר?
תודה. -
יש גם אפשרות ללחוץ alt + F4
אגב, דיברו פה בעבר על איזה באג שיש שא"א לעשות איקס בחלון מלא, יכול להיות שזה קשור?
-
יש גם אפשרות ללחוץ alt + F4
אגב, דיברו פה בעבר על איזה באג שיש שא"א לעשות איקס בחלון מלא, יכול להיות שזה קשור?
@חובבן-מקצועי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
אגב, דיברו פה בעבר על איזה באג שיש שא"א לעשות איקס בחלון מלא,
אתה מתכוון לסייר של ווינדוס 11?
-
שלום,
לאחרונה כשאני רוצה לסגור תמונה , אין אפשרות דרך ה -X
רק דרך שורת המשימות .
זה קורה בשתי מחשבים
מישהו נתקל בזה? יודעים איך אפשר לסדר?
תודה.@חוש-טכני גם אני
זה מאיזה עדכון של ווינדוס
מעצבן נורא
בינתיים או דרך קונטרול+W או דרך החלונית בשורת המשימות. -
@חוש-טכני גם אני
זה מאיזה עדכון של ווינדוס
מעצבן נורא
בינתיים או דרך קונטרול+W או דרך החלונית בשורת המשימות.@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
גם אני
זה מאיזה עדכון של ווינדוס
מעצבן נורא
בינתיים או דרך קונטרול+W או דרך החלונית בשורת המשימות.כן , זה באמת מציק
מעניין למה העידכונים גרמו לבאג הזה -
שלום,
לאחרונה כשאני רוצה לסגור תמונה , אין אפשרות דרך ה -X
רק דרך שורת המשימות .
זה קורה בשתי מחשבים
מישהו נתקל בזה? יודעים איך אפשר לסדר?
תודה. -
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
-
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
-
ח חוש טכני סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
-
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים -
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים -
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
אני עשיתי את זה בשתי מחשבים וזה עזר
-
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים@יצחק-f כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@שניאור-שמח
גם אצלי הבאג עדיין קיים@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסה להסיר את התמונות ולהתקין שוב
-
גם אצלי הבאג עדיין קיים
יש לי בבית כמה מחשבים , אחד תקין מלפני כמה ימים
והשני עדיין עם הבאג
לא זכור לי שעשיתי משהו מיוחד במחשב שהתמונות נסגרות באיקס.@חוש-טכני כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והשני עדיין עם הבאג
@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסי להסיר את התמונות ולהתקין שוב
-
@חוש-טכני כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והשני עדיין עם הבאג
@שניאור-שמח כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@פרוזי כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
והמחשב אומר שהוא מעודכן.
תנסי להסיר את התמונות ולהתקין שוב
@שניאור-שמח
מה זאת אומרת להסיר ולהתקין שוב
את מה? להתקין מחדש ווינדוס?!.. -
@שניאור-שמח
מה זאת אומרת להסיר ולהתקין שוב
את מה? להתקין מחדש ווינדוס?!..@יצחק-f כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X:
@שניאור-שמח
מה זאת אומרת להסיר ולהתקין שוב
את מה? להתקין מחדש ווינדוס?!..את האפליקציה של התמונות,, תסיר אותה ותתקין מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
