בעיה | מקפיא שעובד רק חצי
-
@דוד-משה-1

תודה על העזרה... -
@דוד-משה-1
מקפיא כרגיל -
@דוד-משה-1
מקפיא כרגיל -
שלום וברכה
קניתי מקפיא יד 2, בפעם הראשונה שהפעלתי אותו הוא עבד די טוב אבל אחרי שפתחתי אותו פעם פעמיים נדלקה הנורת אזהרה ורק החלק התחתון (3 מגירות מתוך 7) עובד טוב החלק העליון בקושי מקרר...
מה יכול להיות?!
תודה מראש! -
לפי מה שראיתי יש רק מאוורר אחד, ואני חושב שהוא עבד כלומר כשאני פותח את הדלת אני רואה אותו מסיים את הסיבובים שלו...
-
@הנדימן כתב בבעיה | מקפיא שעובד רק חצי:
יש רק מאוורר אחד, ואני חושב שהוא עבד
אז כנראה גז....
ליתר דיוק במאוורים שטיגליץ מבין יותר ממני
-
@הנדימן כתב בבעיה | מקפיא שעובד רק חצי:
יש רק מאוורר אחד, ואני חושב שהוא עבד
אז כנראה גז....
ליתר דיוק במאוורים שטיגליץ מבין יותר ממני
-
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | מקפיא שעובד רק חצי:
@הנדימן עם כן אולי תנסה לפתוח את הדופן האחורית של המקרר לצלם
מהצד הפנימי מתוך המקפיא?! או החיצוני?
-
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | מקפיא שעובד רק חצי:
@הנדימן עם כן אולי תנסה לפתוח את הדופן האחורית של המקרר לצלם
מהצד הפנימי מתוך המקפיא?! או החיצוני?
-
@הנדימן כתב בבעיה | מקפיא שעובד רק חצי:
תוך המקפיא?!
-
@דוד-משה-1
אויי -
@דוד-משה-1
אויי -
@דוד-משה-1
לידע
הקרח שהצטבר שם מהצהריים נורמאלי? -
@הנדימן על החלק שפירקת מתוך המקפיא [הכיסוי] יש בו מאוורר, נכון?
אם המאוורר פועל בוודאות, אז כנראה זה בעיה בהפשרה@הנדימן כתב בבעיה | מקפיא שעובד רק חצי:
הקרח שהצטבר שם מהצהריים נורמאלי?
כנראה שלא כ"כ

-
@הנדימן על החלק שפירקת מתוך המקפיא [הכיסוי] יש בו מאוורר, נכון?
אם המאוורר פועל בוודאות, אז כנראה זה בעיה בהפשרה@הנדימן כתב בבעיה | מקפיא שעובד רק חצי:
הקרח שהצטבר שם מהצהריים נורמאלי?
כנראה שלא כ"כ

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

