יש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום
-
וגם שאני מנסה במחשב השני זה רק מדליק אור ולא רואים את הקבצים שיש שם
-
וגם שאני מנסה במחשב השני זה רק מדליק אור ולא רואים את הקבצים שיש שם
@בן-אדם-טוב רוב הפעמים זה וירוס ניסת להריץ עליו סריקה?
-
@בן-אדם-טוב רוב הפעמים זה וירוס ניסת להריץ עליו סריקה?
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
-
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
@בן-אדם-טוב את מה?
-
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
לא רואים במחשב כלום או רואים כונן רק אי אפשר לפתוח
-
@בן-אדם-טוב את מה?
@AVIVI את הקבצים שיש בדיסיק
-
לא רואים כלום
-
@AVIVI את הקבצים שיש בדיסיק
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@AVIVI את הקבצים שיש בדיסיק
עוד פעם תכנס למחשב שלי רואים את ההתקן ככונן או לא רואים כלום
-
לא רואים כלום
@בן-אדם-טוב לא הבנתי תנסה לפרט
-
לא רואים את הכונן במחשב
-
לא רואים את הכונן במחשב
@בן-אדם-טוב נראה לי זה בעיה במגעים
-
רק עושה רעש שהכונן נכנס אבל לא רואים את הכונן במחשב
-
רק עושה רעש שהכונן נכנס אבל לא רואים את הכונן במחשב
@בן-אדם-טוב הוא עושה רעש כפול? כלומר כניסה ויציאה
-
@בן-אדם-טוב הוא עושה רעש כפול? כלומר כניסה ויציאה
-
@בן-אדם-טוב אז תנסה להחזיק אותו כשאתה מכניס כלומר ללחוץ אותו לצד
-
@בן-אדם-טוב אז תנסה להחזיק אותו כשאתה מכניס כלומר ללחוץ אותו לצד
@איפכא-מסתברא אוקיי
-
@בן-אדם-טוב אז תנסה להחזיק אותו כשאתה מכניס כלומר ללחוץ אותו לצד
@איפכא-מסתברא אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@בן-אדם-טוב אז תנסה להחזיק אותו כשאתה מכניס ללחוץ אותו לצד
למה שלא ינסה כניסה אחרת/מחשב אחר?
-
@איפכא-מסתברא אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@בן-אדם-טוב אז תנסה להחזיק אותו כשאתה מכניס ללחוץ אותו לצד
למה שלא ינסה כניסה אחרת/מחשב אחר?
@shloimy עשיתי את זה
-
אגב זה כונן שנכנס גם לפלאפון
-
@איפכא-מסתברא אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@בן-אדם-טוב אז תנסה להחזיק אותו כשאתה מכניס ללחוץ אותו לצד
למה שלא ינסה כניסה אחרת/מחשב אחר?
@shloimy באתי לכתוב לו שינסה את הכניסה הכי יציבה... והוא כבר ניסה במחשב אחר, אבל האמת יש הרבה כניסות לא יציבות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות