יש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום
-
לפני הוא היה מראה מה יש בפנים ואי אפשר לפתוח אותם ועכשיו הוא לא מרא לי מה יש בדיסיק
-
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
אבל לראות מה יש בו הוא מראה לי אבל מתי שאני מנסה להביר דברים כותב לי שזה חסום
תנסה לעשות לו אנטי וירוס לי פעם זה קרה ועשיתי אנטי וירוס[קפץ לי גם הודעה של סדר התקן לחצתי כן] וזה הסתדר
@1divid אבל הוא לא מרא לי את זה במחשב
-
@1divid אבל הוא לא מרא לי את זה במחשב
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@1divid אבל הוא לא מרא לי את זה במחשב
תנסה להכניס למחשב אחר יש לך דרך?
-
@1divid אבל הוא לא מרא לי את זה במחשב
@בן-אדם-טוב אתה יכול לנסות לאתחל אותו
-
@בן-אדם-טוב אתה יכול לנסות לאתחל אותו
@AVIVI מה זה לאתחל
-
@AVIVI מה זה לאתחל
@בן-אדם-טוב לאתחל פשוטו כמשמעו למחוק את כל הקבצים שעליו ואולי כך משהוא יסתדר (שים לב שאין לך עליו דברים חשובים... כי א"כ תנסה דרכים אחרות)
-
@AVIVI מה זה לאתחל
-
וגם שאני מנסה במחשב השני זה רק מדליק אור ולא רואים את הקבצים שיש שם
-
וגם שאני מנסה במחשב השני זה רק מדליק אור ולא רואים את הקבצים שיש שם
@בן-אדם-טוב רוב הפעמים זה וירוס ניסת להריץ עליו סריקה?
-
@בן-אדם-טוב רוב הפעמים זה וירוס ניסת להריץ עליו סריקה?
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
-
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
@בן-אדם-טוב את מה?
-
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@AVIVI אבל לא רואים את זה במחשב
לא רואים במחשב כלום או רואים כונן רק אי אפשר לפתוח
-
@בן-אדם-טוב את מה?
@AVIVI את הקבצים שיש בדיסיק
-
לא רואים כלום
-
@AVIVI את הקבצים שיש בדיסיק
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי דיסק און קי והוא כותב לי שהוא חסום:
@AVIVI את הקבצים שיש בדיסיק
עוד פעם תכנס למחשב שלי רואים את ההתקן ככונן או לא רואים כלום
-
לא רואים כלום
@בן-אדם-טוב לא הבנתי תנסה לפרט
-
לא רואים את הכונן במחשב
-
לא רואים את הכונן במחשב
@בן-אדם-טוב נראה לי זה בעיה במגעים
-
רק עושה רעש שהכונן נכנס אבל לא רואים את הכונן במחשב
-
רק עושה רעש שהכונן נכנס אבל לא רואים את הכונן במחשב
@בן-אדם-טוב הוא עושה רעש כפול? כלומר כניסה ויציאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות