בעיה | אשף ההפעלה מה עושים
-
@neomi אני מנסה לחפש לך את הפקודה שמורידה את זה בלי צורך בחילוץ אבל בעצם יותר קל להבין למה נכשל החילוץ עם מה חילצת??
תנסה להוריד את זה
32a16710-62cb-40b2-b22f-6ebc3e5a1445-mas_aio.zip.123
למחוק את ה .123 בסיומת ככה שיהיה סיומת ZIP ואז תחלץ
כמובן לפני זה לכבות אנטיוירוס -
@neomi כנראה אנטי וירוס
-
@neomi זה בגלל שזה גרסה ישנה של MAS
צריך או ללחוץ 1 כדי הוריד אוטומטית את הגרסה החדשה או להריץ בפאוורשל כמנהל את הפקודה שתוריד את המאקטב העדכני מהשרת{ללא קשר למה שהורד לפני-זה הורדה עצמאית ואפשר למחוק את הקודם}irm https://get.activated.win | iexואז ללחוץ1 לאקטוב ווינדוס ו2 לאקטוב אופיס
-
@neomi זה בגלל שזה גרסה ישנה של MAS
צריך או ללחוץ 1 כדי הוריד אוטומטית את הגרסה החדשה או להריץ בפאוורשל כמנהל את הפקודה שתוריד את המאקטב העדכני מהשרת{ללא קשר למה שהורד לפני-זה הורדה עצמאית ואפשר למחוק את הקודם}irm https://get.activated.win | iexואז ללחוץ1 לאקטוב ווינדוס ו2 לאקטוב אופיס
@צול-גאה כתב בבעיה | אשף ההפעלה מה עושים:
צריך או ללחוץ 1 כדי הוריד אוטומטית את הגרסה החדשה
מהזכרון שלי 0 זה גם יעבוד
-
@neomi קח את זה
mas_aio.cmd -
@צול-גאה כתב בבעיה | אשף ההפעלה מה עושים:
צריך או ללחוץ 1 כדי הוריד אוטומטית את הגרסה החדשה
מהזכרון שלי 0 זה גם יעבוד
@יוסף-מאיר-וייס כתב בבעיה | אשף ההפעלה מה עושים:
מהזכרון שלי 0 זה גם יעבוד
0 יאקטב עם הגרסא הנוכחית אבל ברגע שמדובר במחשב מחובר לרשת למה לא לאקטב עם הכי עדכני??
-
@neomi תקיש 1 כדי להמשיך
-
@neomi תקיש 1 כדי להמשיך
-
@יוסף-מאיר-וייס נראה לי שזה כרגע באקטוב ווינדוס
@neomi צריך אופיס אז שילחץ 0 ואז 2@צול-גאה כתב בבעיה | אשף ההפעלה מה עושים:
@neomi צריך אופיס אז שילחץ 0 ואז 2
ואם שואל שוב תקיש 1
בקיצור , 0, 2, ואם יש תפריט נוסף תקיש 1 -
@צול-גאה כתב בבעיה | אשף ההפעלה מה עושים:
@neomi צריך אופיס אז שילחץ 0 ואז 2
ואם שואל שוב תקיש 1
בקיצור , 0, 2, ואם יש תפריט נוסף תקיש 1@יוסף-מאיר-וייס וואי אלוף אני לא עד כדי כך יודע בעל פה מה ללחוץ בכל מקום ומה אולי יצטרכו
-
@יוסף-מאיר-וייס וואי אלוף אני לא עד כדי כך יודע בעל פה מה ללחוץ בכל מקום ומה אולי יצטרכו
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



