בקשה | deep freez
-
@שמח-0 א. ראיתי את זה ב. זה לא בעברית ג. אין שם את התוכנה. בדקת את זה?
@לא-מבין-במחשבים-0 אז יש למישהו את ה- deep freeze בהתקנה שקטה
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבקשה | deep freez:
deep freez
יש לך כאן או כאן
חבל שאתה לא מחפש
אתה בעצמך כתבת על זה והשיבו לך שם עיין פה@שמח-0 חבל שהגבת לי כי חשבו שהסתדרתי ואף אחד לא מעלה לי את התוכנה בהתקנה שקטה
-
@שמח-0 חבל שהגבת לי כי חשבו שהסתדרתי ואף אחד לא מעלה לי את התוכנה בהתקנה שקטה
-
@לא-מבין-במחשבים-0
יש לך כאן
או כאן@שמח-0 א. תודה.
ב. אני לא מצליח להוריד את התוכנה משני המקומות. אחד כי הוא חסום בנטפרי והשני הכרום חוסם -
@שמח-0 א. תודה.
ב. אני לא מצליח להוריד את התוכנה משני המקומות. אחד כי הוא חסום בנטפרי והשני הכרום חוסם -
-
@משחזר-מידע מה היא?
-
@משחזר-מידע מה היא?
@לא-מבין-במחשבים-0 אם אתה מתכוון לאנטי וירוס ביטלתי הכלללל
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אם אתה מתכוון לאנטי וירוס ביטלתי הכלללל
-
@משחזר-מידע מה היא?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבקשה | deep freez:
@משחזר-מידע מה היא?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבקשה | deep freez:
לא צריך לרשום אלף פעם, ברגע שהוא יראה הוא יענה..
-
מ מישהו12 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות