בירור | תוכנת הקפאה
-
@055678 יש או את shadow defender אם אתה רוצה התקנה שקטה
ויש את deep freeze deep freeze -
@055678 יש או את shadow defender אם אתה רוצה התקנה שקטה
ויש את deep freeze deep freeze -
@אבא-לו אתה יודע מה ההבדל בין standard ל enterprise ?
יש אפשרות לביטול הקפאה ע"י פקודה מרחוק, זה גם בגירסת סטנדרט ?@יהודה-12 יש הבדל שבדיפ פריז הן בנעילה והן בשחרור הנעילה צריך לעשות ריסטארט למחשב.
ובשאדיו דפנדר צריך ריסטארט בביטול הנעילה ובהפעלה לא, שזה חוסך הרבה הפעלות מחדש.... -
@יהודה-12 יש הבדל שבדיפ פריז הן בנעילה והן בשחרור הנעילה צריך לעשות ריסטארט למחשב.
ובשאדיו דפנדר צריך ריסטארט בביטול הנעילה ובהפעלה לא, שזה חוסך הרבה הפעלות מחדש....@simcha33345
דבר ראשון תודה על התגובה.ולעצם העניין ...
אני שאלתי מה ההבדל בין 2 הגרסאות של דיפ פריז
יש להם גירסת סטנדרט, וגירסת אנטר פרייז (בגירסה טיפה יותר ישנה) ושאלתי מה ההבדל ביניהם.
את שאדו דפנדר אני מכיר, את דיפ פריז פחות, אבל הבנתי שבדיפ פריז יש אפשרות לשלוח פקודה (גם לקבוצת מחשבים), לבטל את ההקפאה מרחוק. דבר שיכול להיות יעיל לפעמים לכן מעניין אותי אם הפונקציה קיימת בכל הגרסאות שלהם -
@simcha33345
דבר ראשון תודה על התגובה.ולעצם העניין ...
אני שאלתי מה ההבדל בין 2 הגרסאות של דיפ פריז
יש להם גירסת סטנדרט, וגירסת אנטר פרייז (בגירסה טיפה יותר ישנה) ושאלתי מה ההבדל ביניהם.
את שאדו דפנדר אני מכיר, את דיפ פריז פחות, אבל הבנתי שבדיפ פריז יש אפשרות לשלוח פקודה (גם לקבוצת מחשבים), לבטל את ההקפאה מרחוק. דבר שיכול להיות יעיל לפעמים לכן מעניין אותי אם הפונקציה קיימת בכל הגרסאות שלהם@יהודה-12 מחילה שלא הבנתי את שאלתך מקודם.
לגבי השאלה שלך אני לא מכיר, אבל חכה יש כאן אנשים שמבינים יותר טוב ממני.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות