דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. מדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!

מדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
66 פוסטים 12 כותבים 7.0k צפיות 20 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 101100001 מנותק
    101100001 מנותק
    10110000
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 10110000
    #1
    פוסט זה נמחק!
    101100001 ש צדיק 0צ ג 4 תגובות תגובה אחרונה
    32
    • 101100001 10110000

      פוסט זה נמחק!

      101100001 מנותק
      101100001 מנותק
      10110000
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      משום מה יש בעיה בגירסא של @מיכאלוש העלתי אותה מחדש!

      מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • 101100001 10110000

        משום מה יש בעיה בגירסא של @מיכאלוש העלתי אותה מחדש!

        מיכאלושמ מנותק
        מיכאלושמ מנותק
        מיכאלוש
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @10110000
        זה שוקל פחות מ 40 מ"ב אתה יכול להעלות את זה ישירות לשרת הפורום

        101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיכאלושמ מיכאלוש

          @10110000
          זה שוקל פחות מ 40 מ"ב אתה יכול להעלות את זה ישירות לשרת הפורום

          101100001 מנותק
          101100001 מנותק
          10110000
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מיכאלוש יש לי את הסיבות שלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 101100001 10110000

            פוסט זה נמחק!

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמעון pc
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @10110000 יש לי בעיה בגיבוי של הגרסה שהמחיצות שיוצאות שוקלות 0 והתוכנה לא מסכימה לארוז אותם ככה, כנראה מסיבה טובה

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמעון pc

              @10110000 יש לי בעיה בגיבוי של הגרסה שהמחיצות שיוצאות שוקלות 0 והתוכנה לא מסכימה לארוז אותם ככה, כנראה מסיבה טובה

              א מנותק
              א מנותק
              איש הישראלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שמעון-pc אאל"ט צריך לשנות את הערך של ה size בxml שבקושחה..

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 101100001 מנותק
                101100001 מנותק
                10110000
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                אין לי כרגע מחשב לבדוק אכתוב מזיכרון זה קרא לי וניסיתי שוב ועבד (לא זוכר אם קודם מחקתי את הקבצים שנוצרו או לא)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איש הישראלי

                  @שמעון-pc אאל"ט צריך לשנות את הערך של ה size בxml שבקושחה..

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמעון pc
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון pc
                  #8

                  @איש-הישראלי צדקת,
                  אתה יודע למה לשנות?

                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שמעון pc

                    @איש-הישראלי צדקת,
                    אתה יודע למה לשנות?

                    E מנותק
                    E מנותק
                    EMG
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @שמעון-pc @איש-הישראלי @10110000 נתקעתי גם בשלב של השאיבה הקבצים אצלי לא שוקלים כלום מישהו מצא פיתרון
                    ניסתי לשנות את ה size אני רואה שזה עוזר אבל אני לא יודע לכמה לשנות בכל דבר
                    תודה רבה

                    101100001 א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • E EMG

                      @שמעון-pc @איש-הישראלי @10110000 נתקעתי גם בשלב של השאיבה הקבצים אצלי לא שוקלים כלום מישהו מצא פיתרון
                      ניסתי לשנות את ה size אני רואה שזה עוזר אבל אני לא יודע לכמה לשנות בכל דבר
                      תודה רבה

                      101100001 מנותק
                      101100001 מנותק
                      10110000
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @EMG אני אצתרך לחשוב על זה... מאוד מוזר כי זה היה עובד לי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • E EMG

                        @שמעון-pc @איש-הישראלי @10110000 נתקעתי גם בשלב של השאיבה הקבצים אצלי לא שוקלים כלום מישהו מצא פיתרון
                        ניסתי לשנות את ה size אני רואה שזה עוזר אבל אני לא יודע לכמה לשנות בכל דבר
                        תודה רבה

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איש הישראלי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש הישראלי
                        #11

                        @EMG כן זה די פשוט .... תשנה את הערך לגודל שלמה שכתוב בsize של הקובץ עצמו..
                        ברוב המכשירים (שאבתי לפחות 4) הגודל של הקובץ mmi res הוא- 0X679A60Screenshot_27.png

                        בהצלחה לכולם... ולעשות עם זה רק דברים טובים...

                        א E 2 תגובות תגובה אחרונה
                        4
                        • א איש הישראלי

                          @EMG כן זה די פשוט .... תשנה את הערך לגודל שלמה שכתוב בsize של הקובץ עצמו..
                          ברוב המכשירים (שאבתי לפחות 4) הגודל של הקובץ mmi res הוא- 0X679A60Screenshot_27.png

                          בהצלחה לכולם... ולעשות עם זה רק דברים טובים...

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש הישראלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש הישראלי
                          #12

                          @איש-הישראלי אגב אם למישהו יש כיוון איך למצוא את קבצי התכנות של התפריט בקובץ הזה אשמח לדעת .. תודה רבה!@10110000

                          101100001 E 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • א איש הישראלי

                            @איש-הישראלי אגב אם למישהו יש כיוון איך למצוא את קבצי התכנות של התפריט בקובץ הזה אשמח לדעת .. תודה רבה!@10110000

                            101100001 מנותק
                            101100001 מנותק
                            10110000
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @איש-הישראלי לא בהכרח שם... ניתן לערוך או שם או בNV. לא וגידו לך יותר מזה אנשים ישבו על הדברים האלו שעות

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א איש הישראלי

                              @איש-הישראלי אגב אם למישהו יש כיוון איך למצוא את קבצי התכנות של התפריט בקובץ הזה אשמח לדעת .. תודה רבה!@10110000

                              E מנותק
                              E מנותק
                              EMG
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @איש-הישראלי צריך לשנות את ה 0X0 לכל הקבצים או שמספיק רק לחלק ?

                              א 101100001 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • 101100001 10110000

                                @איש-הישראלי לא בהכרח שם... ניתן לערוך או שם או בNV. לא וגידו לך יותר מזה אנשים ישבו על הדברים האלו שעות

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איש הישראלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @10110000 כתב במדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!:

                                או בNV

                                מידיעה? כי לכאורה רק הקובץ הmmi res קשור לזה..

                                101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E EMG

                                  @איש-הישראלי צריך לשנות את ה 0X0 לכל הקבצים או שמספיק רק לחלק ?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איש הישראלי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @EMG לכל מה שאתה רוצה לשאוב.. וכמובן לשנות לגודל המתאים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E EMG

                                    @איש-הישראלי צריך לשנות את ה 0X0 לכל הקבצים או שמספיק רק לחלק ?

                                    101100001 מנותק
                                    101100001 מנותק
                                    10110000
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @EMG ברעיון מספיק לmmi_res וnvitem כפי שאמרתי אבל לא לוקח אחריות נראה לי שעדיף הכול

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איש הישראלי

                                      @10110000 כתב במדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!:

                                      או בNV

                                      מידיעה? כי לכאורה רק הקובץ הmmi res קשור לזה..

                                      101100001 מנותק
                                      101100001 מנותק
                                      10110000
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @איש-הישראלי כן ניתן בשניהם זה בלא זה

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 101100001 10110000

                                        @איש-הישראלי כן ניתן בשניהם זה בלא זה

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איש הישראלי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש הישראלי
                                        #19

                                        @10110000 איך הnv נקרא בקושחה ? משום מה אני לא מוצא אותו...

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א איש הישראלי

                                          @10110000 איך הnv נקרא בקושחה ? משום מה אני לא מוצא אותו...

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          EMG
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי EMG
                                          #20

                                          @איש-הישראלי זה לא
                                          ums9117_240X320BAR_64MB_NQ2_BD_SEC_nvitem_EI_23QEN72RU00.bin
                                          ?

                                          101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר